Omdömen

21RUN

533 omdömen
Skriv omdöme

78% av kunderna rekommenderar detta företag.

Information på hemsidan
Hastighet leverans
7.4/10

533 Omdömen

Herr. Anders Lundberg

Bra utbud och snabb leverans från Holland.

Styrkor

Upplyste mig om nedsatt pris på den skomodell jag helst önskade.

!

Adrian Sokolik

Snabb leverans men dyr, krånglig och långsam retur.

Styrkor

Snabb och prisvärd leverans.

Förbättring av tips

Kunden behöver själv betala returfrakten vilket är dyrt då man behöver skicka rekommenderat. Den holländska posten gör bara ett leveransförsök, därefter finns returen för hämtning men 21run hämtar... Kunden behöver själv betala returfrakten vilket är dyrt då man behöver skicka rekommenderat. Den holländska posten gör bara ett leveransförsök, därefter finns returen för hämtning men 21run hämtar ej och paketet riskerar att komma tillbaka i retur till kunden. På detta sätt tog returen en månad. Bättre skicka med privat fraktbolag som UPS.

Malin Ekedahl

Svårt med ett köp

Vet ej

Förbättring av tips

Att leverera till närmaste utlämningsställe utifrån min adress. Nu fick jag ta taxi till Borgmästaregatan 3 km bort, när jag hade kunnat gå 150 meter och hämta det./M

Herr. Folke Wigg

Good prices but slow delivery, add at least 2days to the estimated delivery day if you live in Sweden.
Would love if you got the tracking link Automatically so you wouldn’t have to email the support to get it.

Prices and selection

Förbättring av tips

Automatic delivery email including tracking link.

Fru. Marianne Berglund

Funkade perfekt, snabb leverans.

Styrkor

Bra sida med bra priser och snabb service.

Inga.

Herr. Jonas

Mycket bra

Styrkor

Produt jag ville köpa finns i lager

Lägre pris

ovidkommande

Beställde ett par löparskor från Runningshop. Först dröjer leveransen mer än två veckor, ingen kommunikation. Jag kontaktar dem. De säger att den har skickats. Ytterligare en vecka går och ingen... Beställde ett par löparskor från Runningshop. Först dröjer leveransen mer än två veckor, ingen kommunikation. Jag kontaktar dem. De säger att den har skickats. Ytterligare en vecka går och ingen leverans. De anlitar Budbee för leverans. Det visar sig att Budbee levererade paketet utan att vi godkänt datum, vi var bortresta. Vår BRF saknar portkod. Budbee lämnade paketet på gården utanför porten. Paketets innehålls stals och en granne hittade den tomma påsen. Jag påtalade detta för Runnershop kundtjänst, där en Amanda svarar att jag inte fått mina skor inte var deras problem. Jag får en faktura, och därefter en påminnelse. Runnershop skulle ändå ha betalt för skor jag inte fått. Jag föreslår att Runnershop makulera fakturan eller sänder nya skor. Amanda på kundservice klargör att nya skor kommer inte. Hon ber mig betala och sluta upp att kontakta dem. Jag hävdar att det är Runnersshop som har avtal med Budbee, inte jag som kund. Därav är det en fråga mellan Runnershop och Budbee, där Runnershop sätter kunden emellan.

Styrkor

finns inga styrkor i min kontakt med Runnershop

Förbättring av tips

anställ personer i kundservice som vill ge service och lösa frågor som uppstår

Svar 21RUN:

Dear Lizette,
Dear Lizette,
Thank you for writing such a detailed review. However, you have written it for the wrong webshop. We are 21RUN, not Runnershop and we don't know anybody called Amanda. We also checked if we could find communication wit your e-mail address and there was nothing. We contacted you by e-mail, but unfortunately your reaction is that it's still are fault. Therefore, we are now publicly replying to you review: this is not about 21RUN and in case it was, we would do our utmost best to solve the situation. We hope Runningshop will be able to help you.
Best regards,
21RUN
Brigitte

Ola Mårtensson

Mindre bra!

Ser ingen!

Förbättring av tips

Det står belopp i SEK på hemsidan! När ni belastar är det i EUR. Blev dyrare än SEK beloppet. Bestäm er för en valuta! Utlämningsställe långt hemifrån... Något måste blivit fel i ert val av ombud.... Det står belopp i SEK på hemsidan! När ni belastar är det i EUR. Blev dyrare än SEK beloppet. Bestäm er för en valuta! Utlämningsställe långt hemifrån... Något måste blivit fel i ert val av ombud. Kasst!

Carolina Falkman

Bra tills att jag ville returnera och får betala 295kr i frakt…

Bra pris

Gratis retur

Jessica Borg

Enkelt att navigera på hemsidan, bra priser, snabb leverans!

Lättnavigerat,

Vet ej