Wouter Gerssen

Vandaar is ons screen en 2 rolluiken geplaatst. Wij hadden ZSM aanbevolen gekregen van een vriend. Dit was niet voor niets. Het offertetraject was heel fijn en duidelijk. Er werd alle tijd voor ons... Vandaar is ons screen en 2 rolluiken geplaatst. Wij hadden ZSM aanbevolen gekregen van een vriend. Dit was niet voor niets. Het offertetraject was heel fijn en duidelijk. Er werd alle tijd voor ons genomen en alles werd keurig uitgelegd. Plaatsing ging heel goed en keurig. En respect voor de monteurs want het was bagger weer. Alles is keurig opgeleverd en ook weer schoongemaakt. Monteurs deden keurig hun schoenen uit bij binnenkomst en overlegde goed met ons. Opruimen deden ze ook keurig. Alles netjes stofzuigen en het boorslijpsel wat op de kozijnen terecht was gekomen weg gehaald. Complimenten!

J.K. van der Linden

Matthijs den Edel

Uitstekende service

Patrick

Goede prijskwaliteit verhouding, duidelijke offerte gehad en prima uitleg in de showroom.
Monteurs werken netjes en goed en daarom zeker aan te bevelen om met zsm zaken te doen

Pieter Blokland

Erg goed! Snel in het reageren, duidelijke communicatie, komen afspraken na en aardige / kundige medewerkers.

Sven K

Plaatsen van glazen wanden in bestaande overkapping.

Marco

Super service, screens zijn helemaal top geïnstalleerd.

Menno Karsenbarg

Goed en snel gemonteerd, vriendelijke medewerkers