I. Voorneveld

Vreselijk!!! Duurde lang, extreem duur, onnodige tijdsduur, extra geld voor heen en weer reizen voor besprekingen en tekenen.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Goedemorgen, wat een 'vreselijke' recensie, voor onze mediator dan.. Kunnen we hier met je over in contact treden? We zijn benieuwd naar jouw ervaring. Extreem duur zouden we zeker niet moeten zijn,... Goedemorgen, wat een 'vreselijke' recensie, voor onze mediator dan.. Kunnen we hier met je over in contact treden? We zijn benieuwd naar jouw ervaring. Extreem duur zouden we zeker niet moeten zijn, ons tarief is eerder gemiddeld in de markt. We bespreken het graag met je!

R.tessers

Maurice was een betrokken en betrouwbaar persoon die geduldig en helder uitlegde.

Annelies de beurs

Prettige heer, die zijn emoties op andere vlakken kan uitkomen

karin

Maurice is vriendelijk, rustig, weet even afstand te nemen als het moet en regelt de dingen die geregeld moeten worden.
Voor mij heel belangrijk om dingen overzichtelijk te maken want in een...
Voor mij heel belangrijk om dingen overzichtelijk te maken want in een emotionele scheiding was ik het overzicht helemaal kwijt.

PC Hessels

Maurice was duidelijk en gaf op een bepaald moment ook duidelijk zijn irritatiemoment aan. Die bewuste opmerking lijkt ons beiden geholpen te hebben richting een oplossing.

Erna Ruijne

Maurice heeft ons goed geholpen, is onpartijdig en kundig.

Durk de Boer

Wij hebben een goede ervaring met deze bemiddelaar. Hij gaf goede tips en luisterde goed naar onze wensen. Daar heeft hij netjes alles in een juiste vorm gegoten.