J van Hemert

Te lang geduurd met alle ellende van dien.Vechtscheiding geworden.Weinig mensen fysiek gezien veel ging online.Moeilijk bereikbaar, onduidelijk etc.

T. Koopman

Betrokken, kon goed luisteren en duidelijke uitleg.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jouw feedback!

E.Sandifort

Ik ben blij dat ik in zee ben gegaan. Door iemand met verstand van zaken verloopt het scheidingsproces soepel. Hierdoor is onderlinge relatie met ex goed gebleven.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Fijn dat het soepel is verlopen!

Heeft oog heeft voor belangen van beiden. Heeft mij goed geholpen en ondanks tegenslagen proces vlot weten te trekken

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor jouw reactie, een 8/10 is een mooi cijfer!

Jossien

Legt alles goed uit, zorgvuldig, verstrekt alle relevante info, gevoel voor humor en verhoudingen.

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Dank voor jouw positieve review! Fijn dat we jullie goed hebben kunnen helpen.

Vahid Abdi

Zeer aangename persoon om als mediator te gebruiken . Heb Vincent als zeer zeer neutraal in het traject ervaren en als een hele fijne warme man die het beste voor beide personen wilt en zeker de... Zeer aangename persoon om als mediator te gebruiken . Heb Vincent als zeer zeer neutraal in het traject ervaren en als een hele fijne warme man die het beste voor beide personen wilt en zeker de kinderen niet uit het oog verliest. Is een persoon die zelf ook is gescheiden en dus echt wel weet wat er bij komt kijken ook zeker rondom gevoelens.

Renée Groen

Vincent bleef ten alle tijden neutraal, bewaarde de rust wat ervoor zorgde dat het proces tot een einde kwam.

Benno van noort

Vincent is rustig stuurt goed en bewaard de rust

Monique

Vincent zei niet teveel en niet te weinig en in onze situatie vind ik het bewonderenswaardig dat hij de rust bracht tijdens de gesprekken . De objectiviteit voelde in hele proces als 100%

Reactie Zorgeloosch Scheiden:

Bedankt voor de fijne review! Objectiviteit is zeer belangrijk in het mediationtraject.

Esther

Vincent Weggeman is Professioneel, Kundig, Rustig en Onpartijdig geweest. Alles werd rustig en goed uitgelegd, gaf ons inzichten om tot goede afspraken en oplossingen te komen.
Communicatie via...
Communicatie via mail werd snel beantwoord. De stukken die hij nodig had mailde we door en Vincent ging daar gelijk weer mee aan de slag. Alles werd uit handen genomen en is tot een goed einde gebracht.
Ik wil Vincent daarom nogmaals bedanken voor alles, met zijn hulp in deze zware /emotionele scheiding.

Beste Esther,

Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we zeer! We zullen het compliment doorgeven aan de betreffende collega.

Hartelijke groet,
Zorgeloosch