Eddy Peeters

makkelijk bestelsysteem

Nadal De Jonge

Duidelijke site, snelle bezorging & vriendelijke klantenservice (Janine!)

Er wordt met je meegedacht en je word geholpen met je bestelling indien nodig.

T Neeft

Scherp in prijs, goed materiaal. telefonisch altijd bereikbaar en meedenkend. levering volgens afspraak.

J Grul

Snelle levering, heerlijk dat je alles op maat kan bestellen, scheelt veel werk en geeft de creativiteit om eigen ontwerpen door te geven. Ik heb zinken bakken laten maken voor het sedum op ons... Snelle levering, heerlijk dat je alles op maat kan bestellen, scheelt veel werk en geeft de creativiteit om eigen ontwerpen door te geven. Ik heb zinken bakken laten maken voor het sedum op ons dakterras, werkt perfect en ziet er mooi uit. Duurzaam product!

Dat je maatwerk op kan geven!

Frits

Bij dit bedrijf een aangepaste "vergaarbak Junior" besteld met een zij-uitgang in plaats van onder-uitgang. Via mail een tekening aangeleverd en vervolgens telefonisch besproken.
Ik kon deze...
Ik kon deze binnen een dag ophalen. Aanpassing is perfect. Prijs voor product en aanpassing was absoluut aantrekkelijk.

Zie boven

S.F. Rosmuller

Zeer goede producten tegen zeer keurige prijzen. Snel en keurig afgeleverd door een hele nette chauffeur. Het hele proces is heel goed geregeld bij zink en koper.

Kwaliteitsproducten, snel en kundig geleverd. Ook track and trace was goed geregeld.

J.M.J. Van Cruchten

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering en in goede orde ontvangen.

Duidelijk site voor het bestellen.

C. Dieker

Artikelen zijn prima op aangegeven momennt afgeleverd. Is alleen, ondanks YouTube en promo filmpje nog niet gelukt om delen in elkaar te schuiven.

J Nijdam

Snel geleverd

Duidelijk overzicht in de web shop

JG Bodewes

Alles snel en netjes geleverd!