Gloudemans

Top

Jong-Gruter

Tevreden klant

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Het is een gerustellend idee dat wanneer er iets gebeurd ik bij Zicht terecht kan en zij het goed voor mij afwikkelen. Meestal zijn het emotionele gebeurtenissen en dan is het fijn om eerst even iemand te spreken die jouw verhaal even aanhoort en vervolgens zakelijk de dingen goed en accuraat oplost.

Hempelmann

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Medewerkers staan altijd voor ons klaar met een goed advies en kennis van zaken. Afhandeling schades worden naar tevredenheid afgehandeld.

Brink

Behulpzaam

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Ik heb al jaren zeer goede ervaring m.b.t. schademeldingen

Hazenberg

Afhandeling caravanschade

snelle vlotte afhandelingzonder poespas

Lee

Goeie klantvriendelijke service

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Al jaren bij zicht en nooit problemen gehad. Als een verzekering moeilijk deed dan lieten jullie het er niet bij zitten. Staan echt in voor de client.

Kappert-de Bondt

Zeer goed

Vriendelijk doch zakelijk

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Zicht is en blijft een partij die deskundig is, meedenkt met de cliënt en buiten het zakelijke aspect ook een vriendelijke gesprekspartner is.

Lindeborg

Schade afhandeling

Snel en deskundigheid geholpen

Beuzekom

Snel en makkelijk

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Onderste ruit van de voordeur sneuvelde door een step van het kind van een gast die bij ons logeerden. Heel fijn dat je dan kan bellen en alles geregeld wordt. We hadden zelf een karton ervoor geplaatst. De ruit bleek niet in voorraad, dus toch even een noodruit geplaatst. Twee dagen later was het glas er heel snel ingezet. Werden alle problemen maar zo snel opgelost in het leven, we zouden heel gelukkig zijn.