Sellmeijer

Fijn deskundig advies

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Juiste deskundigheid, vriendelijkheid en verstand van zaken. Korte lijnen dus makkelijk en snel contact met onze adviseur. Erg blij geweest met de begeleiding van André Hink.

Weeda

Dhr Weeda

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

keurig en snel schade afgehandeld.

Molenaar-Leemkuil

Schadeafhandeling

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Na een verbouwing en ophangen van gordijnen glipte mijn schrijfmachine uit mn handen, resultaat, barst in mijn ruit.
Digitaal schade gemeld, en direct in behandeling genomen. Na de reparatie...
Digitaal schade gemeld, en direct in behandeling genomen. Na de reparatie factuur verzonden en twee dagen daarna stond het geld alweer op de rekening. Super service, vlot afgehandeld. Zeer tevreden.

Perfect geholpen

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Al heel lang een tevreden klant bij Zicht .

Klis

Zeer vlot en volledig

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Alex van Zicht hypotheken heeft mij erg goed geholpen in het proces tot aanschaf van mijn eerste woning; Het contact is erg soepel, uitleg is duidelijk

Lauwerijssen

Top service

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

De schade werd goed opgenomen en afgehandeld, tevens is snel akkoord gegaan met de ingediende claim en zijn alle kosten snel uitgekeerd. Ik ben heel erg tevreden over de goede en snelle service.

Ansink

Deskundig, vriendelijk en snel

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

De heer Slot heeft mij een heel goed en bruikbaar advies gegeven over het oversluiten van mijn hypotheek. De communicatie verliep steeds prettig.

Interland BB&A

Ongelooflijk!!!

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Hierbij wil ik aangeven dat ik zeer tevreden ben met de manier waarop mijn adviseur van Zicht ( Capelle aan de Ijssel) mij behandeld en geadviseerd heeft. Zijn advies was zeer correct en was in mijn... Hierbij wil ik aangeven dat ik zeer tevreden ben met de manier waarop mijn adviseur van Zicht ( Capelle aan de Ijssel) mij behandeld en geadviseerd heeft. Zijn advies was zeer correct en was in mijn belang, ondanks dat dit voor Zicht mogelijk negatief uit zal pakken. MIJN DANK AAN DEZE ADVISEUR, EN IK BEVEEL ZE AAN BIJ MIJN CONTACTEN. Ik ben ruim 40 jaar eigenaar geweest van een bedrijf in de bouw en nu nog een beetje actief in de sector van bouwkeuringen en begeleidingen van bouwwerken, aangesloten bij de academie veilgheidsonderzoek, de Bouwprofs en NIVRE gecertificeerd.

Lint en H. Pruntel

Goede verzekering

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Perfect af gehandeld zeer tevreden.

Steen

Snel en betrouwbaar

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Mijn eerste ervaring met het melden van een schade was een uitstekende. Ik ben snel en op een heldere manier geholpen. Wist precies wat er van mij verwacht werd en ik ben goed op de hoogte gehouden.