Amhaouch

Verdiend zeker niet de schoonheidsprijs.

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

We zijn ruim een jaar geleden overgestapt van een grote verzekeraar naar Zicht Adviseurs vanwege een aantrekkelijke offerte betreffende al onze verzekeringen. Lagere premies en een goede polis. Na de verkoop van onze 2de auto en de aanschaf van een 2de occasion binnen 2 maanden werd het voordeel van de premie teniet gedaan. De premie voor de 2de auto steeg behoorlijk omdat de verzekeraar tussentijds de voorwaarden had aangepast. Zicht kon hier niets voor ons betekenen. We voelen ons hierdoor benadeeld en dit zou mijn inziens niet mogen en verdiend zeker niet de schoonheidsprijs.

Wronski

Prachtig

Prachtig

Boes

Inboedel schade

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Netjes geholpen? Gerust gesteld, een uitstekende service.

Rijn

Autoschade

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

Correcte en snelle afhandeling van de schade aan mijn auto, door mij zelf veroorzaakt.

Buursma

Uitstekend en fijn dat alles spiedig wordt opgepakt, uiteindelijk blijkt bij schade hoe met het belang klant wordt opgegaan. Dat is dus een verademing.

Hermans

Polderman

Snelle afhandeling van autoschade door aanrijding met een dier

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

We hebben een dier aangereden, maar zonder getuigen. Binnen een paar dagen heeft een expert de schade bekeken en geoordeeld dat de schade inderdaad vrijwel zeker door de aanrijding met een dier is veroorzaakt, waardoor deze schade geen invloed heeft op onze no claim korting. Een dagh later stond het bedrag op onze rekening.

Rutten

Heel goed

Heel goed

NOG bedankt.

Koster

Goed gedaan

Beschrijf hier uw ervaring met Zicht Adviseurs

schade is goed afgehandeld en de medewerkers waren netjes en beleefd

Manders

Nooit problemen gehad