Linda de Graaf

Maagballon van 6 maanden laten plaatsen. Doodziek geweest en 7 dagen niks binnen kunnen houden. Dagelijks gebeld maar er kwam geen hulp. Na 7 dagen doodziek naar bottrop gereden en ballon eruit... Maagballon van 6 maanden laten plaatsen. Doodziek geweest en 7 dagen niks binnen kunnen houden. Dagelijks gebeld maar er kwam geen hulp. Na 7 dagen doodziek naar bottrop gereden en ballon eruit laten halen. Arts wist geen eens dat de ballon er nog maar een week in zat zo slordig!
Wat bleek mijn slokdarm was ernstig ontstoken. Ze zijn vooral druk dat je overal voor tekent en hameren op voortijdig betalen. Een waardeloze slechte kliniek wees gewaarschuwd mensen en doe het niet!

Angela

Behandeling ging goed, weinig last na plaatsing. Helaas 4 a 5 weken na plaatsing niks meer gemerkt van de ballon dus weinig aan gehad voor zoveel geld

Abdulla

Meest verschrikkelijke ervaring ooit. Direct na het plaatsen ernstig ziek geworden en geen hulp gehad. Lokale artsen gaven aan dat zij niet wisten hoe ze mij moesten behandelen en de kliniek geeft... Meest verschrikkelijke ervaring ooit. Direct na het plaatsen ernstig ziek geworden en geen hulp gehad. Lokale artsen gaven aan dat zij niet wisten hoe ze mij moesten behandelen en de kliniek geeft aan dit nog niet eerder te hebben meegemaakt en mij niet te kunnen helpen. Na een aantal maanden met veel pijn toch maar besloten vroegtijdig de maagballon te verwijderen en nu moet ik na elke maaltijd braken. DOE HET NIET!

Filli

Snelle afspraak

Argy Reuter

Heel poitief! Duidelijke uitleg, iedereen is heel vriendelijk en doet zijn best om je op je gemak te stellen.