XLLease

Rolf

Zeer positief, snel reageren, ook na een paar aanpassingen.

Wietse Hannema

Ik heb nog niet zo veel ervaring met XLLease, maar tot nu toe verloopt alles prima. Goede ondersteuning en voldoende informatie.

A. Boelema

Goed, alleen ik word door DAVO gebeld dat ze een afspraak willen maken om de auto te brengen terwijl de leasetermijn vd de oude auto nog niet verlopen is? Het lijkt mij dat XL dit initiatief moet... Goed, alleen ik word door DAVO gebeld dat ze een afspraak willen maken om de auto te brengen terwijl de leasetermijn vd de oude auto nog niet verlopen is? Het lijkt mij dat XL dit initiatief moet nemen, ging rommelig, daarna goed opgelost

David

Tot op dit moment nog weinig ervaring met XLLease. Sinds anderhalve maand nieuwe auto via XLLease. Contacten tot nu toe via office management van bedrijf. Keuze- en besteltraject van de auto goed... Tot op dit moment nog weinig ervaring met XLLease. Sinds anderhalve maand nieuwe auto via XLLease. Contacten tot nu toe via office management van bedrijf. Keuze- en besteltraject van de auto goed verlopen. Op basis van deze ervaringen een cijfer 8 gegeven.

dhr. S. Bhatoe

Mijn auto is sindskort overgezet van athlon naar XLLease; ik heb nog geen ervaring opgedaan met XLLease