XLLease

Ewout Rijkers

Prima met dank aan Jan

Wat voor mij als klant en afnemer waardeloos is, is dat de auto slechts 6 dagen heeft gereden en sindsdien stil staat.
Ondanks dat loopt de facturatie wel...
Prima met dank aan Jan

Ondanks dat loopt de facturatie wel netjes door ondanks dat we geen gebruik maken van het voertuig en extra kosten maken

Vriendelijk personeel die mee denken over welke auto's er allemaal binnen de mogelijkheden behoren.

Vriendelijke mensen, goede hulp bij het zoeken van een auto, heel goed bereikbaar.

Hans

Tot nu toe weinig op aan te merken, mojn wagen loopt pas sinds 30-8 in de lease.

Contact is prettig en opvolging van vragen en opmerkingen is snel.

Annelotte

Zeer prettig contact gehad met XLLease! Goede service, goed bereikbaar per mail en telefoon, vriendelijk personeel, persoonlijke benadering. Informeel, maar toch professioneel. Meedenkend. Heel... Zeer prettig contact gehad met XLLease! Goede service, goed bereikbaar per mail en telefoon, vriendelijk personeel, persoonlijke benadering. Informeel, maar toch professioneel. Meedenkend. Heel tevreden!

Contactpersoon reageert snel. app is niet altijd duidelijk mbt 'wat regel ik zelf en wat gaat automatisch'