Ann Graus- Bohnen

Een “ superprodukt “ ontdekt. Al mijn vrienden en leeftijdgenoten (70 en 80 plus) reageerden kritisch en zelfs afwijzend op mijn informatie. Totdat de praktijk, met tekst en uitleg, en het wasgoed... Een “ superprodukt “ ontdekt. Al mijn vrienden en leeftijdgenoten (70 en 80 plus) reageerden kritisch en zelfs afwijzend op mijn informatie. Totdat de praktijk, met tekst en uitleg, en het wasgoed met geurtje erbij, hen verbazend en met opgetrokken wenkbrauwen van gedachten deden veranderen. Zij werden allemaal dol-enthousiast! Dan komen de vragen.... en of ik informatie heb, hoe bestellen etc....Ik lig nu in het zkh. Maar bij thuiskomst wordt eraan gewerkt. Fantastisch, ga zo door! En bedankt voor het kwalitatief goed product!

Christel Droste

Fijne ervaring. Alles snel en probleemloos geregeld.

fcj

Echt superfijne geuren die lang blijven hangen, zelfs de garage werkkleding van mijn zoon van 20 ruikt nu echt lekker ?

Mirjam Visser

Grappig, dat je van zo'n heerlijk geurende was, gelukkig kan worden!

Dianne

Een echte parel voor de was, ik ben zo blij dat ik wasparfum 1,5 jaar geleden heb ontdekt... een aanrader!!!

Nynke

Heerlijke geuren, fijne service!

Joan Jutte

In eerste instantie was ik iets sceptisch, aangezien ik bang was voor chemische geuren. Ik bestelde eerst het proefpakket. Na de eerste keer wassen, was ik al oprecht verbaasd. Na het uitproberen... In eerste instantie was ik iets sceptisch, aangezien ik bang was voor chemische geuren. Ik bestelde eerst het proefpakket. Na de eerste keer wassen, was ik al oprecht verbaasd. Na het uitproberen van de verschillende heerlijke geuren heb ik mijn favoriet gevonden. Direct de grote fles besteld en de was doen is nu iedere keer een feestje. De geur blijft ook heel lang aanhouden. Zo fijn.

Cindy

Snelle levering, en het wasparfum is echt top. Al jaren diverse wasverzachters gebruikt, voornamelijk ook voor de geur, maar het blijft niet hangen nadat het in de droger is geweest. Met dit parfum... Snelle levering, en het wasparfum is echt top. Al jaren diverse wasverzachters gebruikt, voornamelijk ook voor de geur, maar het blijft niet hangen nadat het in de droger is geweest. Met dit parfum dus wel, zalig! De geur in de slaapkamer als je net je beddengoed hebt verschoond, mmmm!

Nicole

Snelle levering fijn product goed service

Sherana Boerboom

Goeie levering, ik ben bezig met de proefpakketten. Ik ben tot nu toe heel te vrede