Joyce Staals

Zeer goed.

José Bergs

Betrouwbaar

W van der kooy

Als het besteld dan heb je het ook zo binnen

M Hoogers

Snelle levering.. maar het valt me op dat, ondanks grote bestellingen je nooit een proefmonster toegestuurd krijgt.(als tip)

Marije Postma

Ik ben nu de verschillende geurtjes van Wasparfum aan het testen. Was doen is oprecht een leuke klus geworden zo! De geur blijft lang hangen en is in juiste mate aanwezig.

Jits Dinnissen

Superfijne shop met werkelijk fantastische producten

M.

Pas mijn eerste bestelling gedaan, een 12 delig proefpakket! Allemaal heerlijke geuren maar ik heb wel een aantal favorieten die ik in full size ga kopen voor thuis én voor in mijn salon (voor als... Pas mijn eerste bestelling gedaan, een 12 delig proefpakket! Allemaal heerlijke geuren maar ik heb wel een aantal favorieten die ik in full size ga kopen voor thuis én voor in mijn salon (voor als ik weer open mag). De afhandeling van de bestelling liep goed en het pakket wat snel in huis.

G. Gisberts

Al een aantal keren retourtje Urk gereden voor iedere keer een andere geur wasparfum! Heerlijk! Fles is helaas weer bijna leeg, maar kan een nieuwe bestelling weg fysiek opgehaald worden in deze tijd?

Fransen

Goede, snelle levering. Ik heb de “probeerpakketten” en die zijn eigenlijk allemaal lekker. Ik heb veel last van allergieën maar hier geen last van! Heel blij mee.

Ria

Topproduct!! Jullie verzendkosten zijn, wat mij betreft, veel te hoog en dat is echt, echt heel erg jammer! Kunnen jullie hier niets aan doen?