anne burg

Miranda rebergen-polhout

Communicatie is prima. Ook werden de producten sneller verzonden dan aangeven. Ik ervaarde dit als onverwacht geluksmomentje omdat er dus langere levertijd aangegeven was. En vind dit echt goed van... Communicatie is prima. Ook werden de producten sneller verzonden dan aangeven. Ik ervaarde dit als onverwacht geluksmomentje omdat er dus langere levertijd aangegeven was. En vind dit echt goed van het bedrijf dat ze niet volgende dag in huis promoten, maar je voorbereiden op langer. Als het dan wel zo is dan ben je blij verrast🤗

Ingeborg Van toren

Heel goed

W. Egberink Hoolt

Snelle verzending

Jolanda

Snelle levering, heerlijke geuren, goed verpakt, mooie website, heel gebruiksvriendelijk, uitstekend bedrijf.

Marjan Pijpker

Snelle levering en heerlijke producten

shanny meulens

Geweldig dit heeft mijn leven verandert !

Esther de Groot

Altijd goed verpakt en keurig op tijd bezorgd

Nathalie Vorsterman van Oijen

Fijne en snelle service. Beantwoorden alle vragen. Gewoon een top bedrijf!

I

Ik heb een proefpakket besteld om te proberen. Je was gaat er heerlijk van ruiken. Vandaar de 1,5 ster. Maar het spul is gigantisch agressief. Ik zette de sachets rechtop in een plastic bekertje,... Ik heb een proefpakket besteld om te proberen. Je was gaat er heerlijk van ruiken. Vandaar de 1,5 ster. Maar het spul is gigantisch agressief. Ik zette de sachets rechtop in een plastic bekertje, het plastic van het bekertje smolt in no-time. Daardoor zal ik dit nooit weer kopen.