Maaike Van Meurs

Super

Melanie

Goede service, snel en netjes verpakt en snel binnen een dikke plus dus. Het product wat wij hadden besteld viel ons qua geur tegen, dus de volgende keer proberen een andere geur/merk.

Carla Hukom

Sinds kort gebruik ik alleen nog maar wasparfum i.p.v. wasverzachter! Wat een heerlijke uitvinding en ik blijf maar bestellen :-)

Simone Spuij

Prima site. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.
Heerlijke geuren.

Joke Groeneveld

Goede website en snelle levering

Marjolein Bedijs

Fijn overzichtelijk en snelle levering

Kelder

Snelle levering, heerlijke geur

Patricia de Koning

Snelle verzending en fijn product

Co van Asselt

Geur is prima, maar veels te duur

Reactie Washok.nl:

Goedemiddag mevrouw van Asselt, wat ontzettend jammer dat u ons bedrijf niet aanbeveelt, maar dat de producten een prima geur hebben.
Ik heb in ons systeem nl. gezien dat u maar liefst 4 mooie...
Ik heb in ons systeem nl. gezien dat u maar liefst 4 mooie bestellingen al hebt geplaatst, en hierdoor toch wel tot onze vaste klantenkring behoort. Ik heb u daarom ook een mooie persoonlijke kortingscode aangeboden zodat u uw favoriete producten weer kon bestellen.
Helaas wilde u hier geen gebruik van maken. Ik vind het dan ook zo vreemd om te horen dat ondanks de vele bestellingen u ons bedrijf niet aanbeveelt. Wij hebben ook nooit eerder geen klacht van u vernomen.
Toch wil ik u graag bedanken voor uw klandizie en wens u verder nog een fijne dag.
Team Washok.nl