Marlies

Heerlijke producten

Nathalie

Ik ben verkocht. Al 2 bestellingen de afgelopen maand geplaatst en het ruikt gewoon heerlijk.

M.de roij

Proefpakket besteld

Tamara Suma

Uitnodigende en overzichtelijke site. Lage prijzen en nog betrouwbaar ook. 👍🏼 Snelle levering. Zeer tevreden. 😊

Inge Lobbes

Ja! Super. Bestelling en bezorging verliep prima.
Ja! Super. Bestelling en bezorging verliep prima.
Met 4 pubers in huis draait de wasmachine hier overuren, en ik dus ook. Waarom er dan maar geen feestje van maken...... Proefpakket van wasparfum en drogerballen besteld. Nu uittesten welke de lekkerste is. De was ruikt heerlijk, leuke bijkomstigheid dat de geur zich ook heerlijk door het huis verspreid. Ik ga vaak terugkomen bij washok.nl

Stefan van Geel

Onlangs voor het eerst een bestelling gedaan bij Waskhok.nl en een heerlijke wasparfum gekocht:The Laundry Story Wasparfum White Musk.
Super snelle en goede service! Netjes een Emailbevestiging...
Super snelle en goede service! Netjes een Emailbevestiging gehad en daarna ook nog een leuke kortingscode ontvangen als blijk van waardering, Hoe leuk is dat!!
Ik kijk nu al uit om meer wasparfums te gaan kopen bij Waskhok.nl.

Conchita

De was parfum ruikt heerlijk en de artikelen waren supersnel geleverd.