Productinformatie op de website

Goede snelle service.
Vriendelijk personeel

Snelle service

Jan

Ik heb afgelopen vrijdag een mobiele airco opgehaald. Echter de afstandsbediening zat er niet bij. En die heb ik wel nodig. De afstandsbediening zou naar mijn huisadres gestuurd worden.
Het is...
Het is inmiddels woensdag, maar nog geen afstandsbediening gezien. Kunt u dit even nakijken?

Nico de Vries

Hoogland Multi Onderhoud

Prima zoals altijd

Geen. Ga zo door

miranda

Gewoon goed

ook al ben je geen loodgieter, ze nemen goed de tijd en leggen duidelijk uit in de winkel

Leijh

Uitstekende service. De ruime voorraad van warmteservice kwam goed uit en bij het bestellen was de chatfunctie erg praktisch. Verder was de communicatie rond de levering uitstekend. En het was fijn... Uitstekende service. De ruime voorraad van warmteservice kwam goed uit en bij het bestellen was de chatfunctie erg praktisch. Verder was de communicatie rond de levering uitstekend. En het was fijn dat de bezorger even hielp met tillen.

Ruime voorraad, snelle levering, gemakkelijke communicatie.

Chris

Prima ervaring, duidelijk antwoord op mijn vragen via whatsapp, snelle levering door eigen bezorger.

Jaco

Fijne winkel met prettig personeel ,die je graag willen helpen of een helder advies geven.

Klantvriendelijk
Scherp geprijst
Advies op maat

Telefonische bereikbaarheid.

Marco

Erg fijn

Jan

Mijn ervaring met service is prima. Komen afspraken na. Werken en denken mee en de snelheid is ook correct.

Fijne zaak om je spullen goed te regelen

geen.