8.2/10
Productinformatie op de website

peet

Top

Sam

Werd snel na de bestelling gebeld over de levering, die vervolgens keurig was. Erg tevreden over Warmteservice!

Prijs en service

H2onderhoud

Fijne jongens om mee samen te werken en een goede service

vrienedelijk altijd behulpzaam goede service lekkere koffie

Geen idee kan altijd beter

Rik Ulsamer de Waard

Prima. Snel, goede communicatie

Herman

Goede service, helder advies en uitleg over materiaal en gebruik/aanleg. Prettige en klantvriendelijke medewerkers.

Heldere uitleg en advies over materiaal en aanleg.

Jolbert

Super klantgericht: zij checkten of ik zeker wist dat ik de douchedeuren met deze montagemarges wilde en niet de andere variant en checkten het type bestelde deuren. Daarna nog een telefoontje over... Super klantgericht: zij checkten of ik zeker wist dat ik de douchedeuren met deze montagemarges wilde en niet de andere variant en checkten het type bestelde deuren. Daarna nog een telefoontje over exacte aflevermoment. Dat maak ik nooit meer mee.

Informatieverstrekking, ff checken of alles klopt.

Iets meer kenmerken op website van artikelen.

Onno klootwijk

Super aardige jongens helpen je altijd correct en ik rij er speciaal naar toe. Altijd onbeschadigde materialen en denken mee.

Klant vriendelijk

Ga zo lekker door.

George Evers

Prima ouderwetse service! Ik kocht een adapter voor mijn Honeywell EVO home HR92 radiatorthermostaat via de website. Die bleek niet de juiste maat te hebben. En normaal gesproken hoort deze bij de... Prima ouderwetse service! Ik kocht een adapter voor mijn Honeywell EVO home HR92 radiatorthermostaat via de website. Die bleek niet de juiste maat te hebben. En normaal gesproken hoort deze bij de thermostaat te zitten, door vervanging bij mij niet. Omdat het ongebruikelijk is dat deze los wordt verkocht heeft Warmteservice gebeld met Honeywell die de adapter gratis zou toesturen aan Warmteservice. En op hun beurt leverden zij die gratis aan mij, namen ze de verkeerde versie terug en betaalde ze het geld terug. Top mannen, bedankt voor deze prima service!

Klantvriendelijkheid en meedenken over het probleem en de oplossing. En bereidheid om even wat extra te doen voor de klant.

Arie

Alles top: vakkennis, service, meedenken voor de beste oplossing.

Vakkennis, oplossingsgericht, servicegericht, klantgericht

Meer aandacht op de website voor lokaal aanbod van de winkel (bijvoorbeeld: "in de winkel ook per meter verkrijgbaar").

van Straten

Goede hulp bij vragen.

Er is een winkel waar je terecht kunt met vragen. Ik heb vertrouwen in de kwaliteit van de producten