Productinformatie op de website

EVC Korhorn . BV , HKSupport en BKSupport

Geweldig bedrijf ervaren mensen veel kennis denken mee en zijn super gemotiveerd . Warmte service Veendam.

top team

Misschien nog een filiaal openen in Winschoten

Jan

Snelle en vriendelikke service

Telefoon sneller op nemen .

Hornstra

Het artikel is vlot geleverd en hoewel het een outlet-artikel was kon ik er geen sporen op vinden.

Zie ervaring

Het artikel werd wel in een veel te grote doos geleverd.

D.R.Meijer

Zeer tevreden , ook al omdat ik bij de bestelling een fout had gemaakt en dit de volgende morgen telefonisch opgelost kon worden.

Het onderdeel welke ik zocht van Ubbink kon ik op de site niet vinden maar het kon wel geleverd worden.

Misschien is het een idee om bij, in mijn geval dan het aansluiten van een Ariston Nuos Evo , een voorgesteld boodschappenlijstje te hebben om met een Remeha zonneboileraansluitset op een CV... Misschien is het een idee om bij, in mijn geval dan het aansluiten van een Ariston Nuos Evo , een voorgesteld boodschappenlijstje te hebben om met een Remeha zonneboileraansluitset op een CV -systeem van Vaillant.
Dus hoe voert U lucht aan en af, hoe ver hangt het van de cv-ketel af en welke diameter leiding hebt u nodig. En dan rolt er een boodschappenlijst uit die evt verder uit te bereiden is.

P.R.

Kon beter.
Bij de aflevering van de Ubbink Click beugel bleek er geen bevestigingsbout meegeleverd te zijn.
De medewerker heeft toen als oplossing mij een bout plug verkocht voor€0,50. Kon beter.
De medewerker heeft toen als oplossing mij een bout plug verkocht voor€0,50.
Bij de montage bleek de bout veel tekort; is 90mm en had ca 190 moeten zijn net zo lang als de bout die wel meegeleverd bij de Burgerhout 400452203. Achteraf had ik die moeten bestellen, maar dat is mijn fout.
Nu moet ik weer naar Veendam (45km) om een goede bout krijgen. Is gelukkig geen haast mee.

JH Gerdes

Uitstekende service

voorraad beheer

nu nog geen

Barelds

Snelle manier van order plaatsen, en kort daarna gewoon afhalen... super simpel. En zelfs als iets niet voorradig is en toch geleverd schijnt te zijn, gelijk afrekenen en mee nemen. 👍🏼👍🏼👍🏼

Misschien bezorgkosten verlagen. Ivm met mensen die verder weg wonen en afhalen geen optie is !!!

Swarts

Goeie service

Rijnders

Product voldeed mogelijk door een fabricagefout niet. Retour gebracht en binnen 3 werkdagen het aankoopbedrag gestorneerd. Mede door de medewerkers aan de balie gewoon goed geregeld prima service.

Niet goed geld terug garantie, uiteraard moet het wel voldoen aan de voorwaarden.

D R

Goede service

Site met bestelling kan je niet verwijderen als je fout maakt