Productinformatie op de website

klugt

Snel en duidelijke informatie

kennis

J. Voortman

Online bestelling was goed. Het niet direct krijgen van een factuur vond ik vervelend. Wel betaald maar geen factuur. Papieren factuur bij levering niet van deze tijd, had verwacht dat ik deze... Online bestelling was goed. Het niet direct krijgen van een factuur vond ik vervelend. Wel betaald maar geen factuur. Papieren factuur bij levering niet van deze tijd, had verwacht dat ik deze digitaal zou gemaild krijgen en bij levering zelf helpen met tillen niet gemeld. Had wel handig geweest. Nu hulp in moeten roepen op het laatste moment. Zie bovenstaande als positieve feedback. Wel een klacht in een bus rokende chauffeur kan echt niet en zeker niet bij spullen van een klant. Met product helemaal happy.

Zie ervaring

Zie ervaring

Bas

Kachelpijp en regenkap gekocht

Ron

Klantvriendelijk personeel.

Goede bereikbaarheid webshop en winkel.

Geen opm.

Theo Schipper

Goed geholpen en vriendelijk personeel

Deskundigheid

Herman

WS Alphen ad Rijn is super behulpzaam en vakkundig, toppers.

Behulpzaam, meedenken, oplossinggericht team.

Als ik binnenkom verwacht ik iets meer aandacht ook als er met een klant gewerkt worden. Een nieuwe klant die binnen komt moet ook direct even weten dat er aandacht is en zodra mogelijk geholpen zal... Als ik binnenkom verwacht ik iets meer aandacht ook als er met een klant gewerkt worden. Een nieuwe klant die binnen komt moet ook direct even weten dat er aandacht is en zodra mogelijk geholpen zal worden. Regelmatig loop ik de winkel in en zijn er medewerkers achter of elders bezig, dat is normaal etc, maar niet opkijken als er iemand binnen komt, dat kan nog beter!

Martin

Goed. geen op- of aanmerkingen

Fam de Boer

Erg tevreden over service en vakkennis

Frank

Snel, behulpzaam en professioneel.

Geen, top zo!

Peter Tuinenburg