Productinformatie op de website
8.2/10

Melle

Goed. Bestelling zou binnen 1-3 dagen komen, maar helaas lukte dat niet door leveranciers. Daardoor vertraging opgelopen, maar uiteindelijk zijn ze ons tegemoet gekomen door het artikel bij een... Goed. Bestelling zou binnen 1-3 dagen komen, maar helaas lukte dat niet door leveranciers. Daardoor vertraging opgelopen, maar uiteindelijk zijn ze ons tegemoet gekomen door het artikel bij een andere winkel op te halen en alsnog bij ons te bezorgen. Wel vertraging opgelopen en heb erachteraan moeten bellen, maar goed opgelost gelukkig.

Febe

Onze bestelling kwam wat later dan verwacht, maar de communicatie van de mensen van Warmteservice Oost was helder en vriendelijk en daar gaat het om.

Marc B.

Heel goed. Online besteld, gechat met een medewerker en spullen afgehaald in de winkel in Amsterdam Oost. Het ging allemaal super soepel en uiterst vakkundig en aardig.
Top!

Snel, vakkundig en aardig/gastvrij.

Liese Lotje

Goede info, koffieautomaat, groot assortiment
Goede info, koffieautomaat, groot assortiment
1 maal meegemaakt dat er vermeld werd dat order opgehaald kon worden, bleek echter slechts deel van order. vervolgens wilde de medewerker bij 2e deel order op latere datum dat er betaald werd (volledige order was al betaald). echter na wat uitleg en laten zien betaling verholpen dus niet het einde van de wereld

Luiz A.E. Project Manager

Geweldig

Personeel

Emiel.B

Goede service en medewerkers met verstand van zaken

Scherpe prijzen en goed assortiment

Stef van Aarle / Stiebe

Altijd goed en professioneel.

Medewerkers hebben verstand van zaken.

Pad

Positief, goede communicatie met locatie Adam Oost.
Echter de bezorging bleek een rooster van 1 van de bestelde radiatoren bes chadigd.
We krijgen over 3 weken een nieuw rooster geleverd.

Bezorgservice : kijk de order goed na voor de levering en ook bij aflevering!

G

george egter timmerbedrijf

Uitstekend

goed werkende website, snel de juiste onderdelen en artikelen gevonden.