8.2/10
8.2/10
Productinformatie op de website

Wim V

Gert Schijven

Ik ben tevreden over de service van Warmteservice. Ik had een bestelling met een lange levertijd die na installatie ook nog eens kapot bleek. Dit alles is netjes afgehandeld en uiteindelijk succesvol.

Klant

Cotrect, compleet en snel.

R.van Loenen

Snelle levering tegen scherpe prijs

Levertijd, klantvriendelijkheid

Bins

Mooie keuze aan producten (solar) voor schappelijke prijzen met mogelijkheid tot 0% BTW levering. Prima.
Eén product ontbrak bij levering en een product stand op nalevering maar was al geleverd. Na twee belletjes en wat aandrang is de fout gelukkig geheel naar tevredenheid hersteld door het missende product na te zenden.

Duidelijke info, alles bij één leverancier (bijna), goede prijzen.

Picken ging niet helemaal goed. Na twee telefoontjes (ingaand en uitgaand), een mail met foto's en wat overtuigingskracht toch goed gekomen. Picking kan dus beter.
Alleen voor montageframes...
Alleen voor montageframes voor zonnepanelen op een platdak vond ik bij jullie niets naar mijn wensen. Verder alles gevonden wat ik zocht.

Stukart

Zeer goed geholpen en vriendelijk en bekwaam personeel

Bekwaam personeel en vriendelijk

Info over wanneer bestelling binnen komt

Gerard

Alle gewenste artikelen waren snel te vinden en te bestellen. Levering werd in overleg gepland.

duidelijke website
eenvoudig bestelproces
Levering is in overleg gepland