Productinformatie op de website

Eric

Levering van kraan was iets vertraagd.Doordat oude kraan behoorlijk lekte er even achteraan gebeld. Er werd erg fijn meegedacht, konden gratis een afsluitdop ophalen om lekkage tijdelijk te... Levering van kraan was iets vertraagd.Doordat oude kraan behoorlijk lekte er even achteraan gebeld. Er werd erg fijn meegedacht, konden gratis een afsluitdop ophalen om lekkage tijdelijk te verhelpen in afwachting van de nieuwe kraan, die uiteindelijk toch de volgende dag nog werd geleverd

Meedenken

Levertijd

Dirk

Goede service, goed contact en super snel contact opgenomen voor aflevermoment. Kan het alleen maar aanraden. Tot de volgende bestellingen!

Goede prijzen, ruim assortiment, uitstekend contact voor leveringen.

Matig, ik stuur na de bestelling een mail met een vraag wegens een bestelling voor een zoon met dyslexie. Krijg vervolgens geen antwoord op die mail. Ook is niet aan de vraag voldaan te leveren op... Matig, ik stuur na de bestelling een mail met een vraag wegens een bestelling voor een zoon met dyslexie. Krijg vervolgens geen antwoord op die mail. Ook is niet aan de vraag voldaan te leveren op dag x en zie nu met verbazing deze mail met de vraag hoe de service was.

Nou buitengewoon prut!

Zie eerste reactie, reageer op een vraag als men die steld!

Zie reactie één en twee, reageer op de vraag als iemand die steld!

Andela

Prima, vlotte levering goede service, vriendelijk.

Klantvriendelijk, goede prijzen,

Ik zie dat ik wel een bestelorder heb gekregen op mijn e mail maar geen factuur en garantiebewijs.
Dat zou wel fijn zijn om te hebben

Andela

Prima communicatie

Roland

Snelle service, maar het artikel is niet conform de specificatie. Bevestiging set is niet goed. Apart besteld in Naarden

Goede prijs

Service afdeling is telefonisch onbereikbaar

Jo

Service, prijs

Wai Ng

Heel goed

R

De winkel goed webshop kan beter

juiste levertijd op webshop en anders terugkoppelen bij vertraging