8.2/10

En snel
👍👍

Sjaak Vlaming

Prima.

Bezorging. Niet alleen tot de drempel. Voor een airco van bijna 40 kilo werd ik geacht zelf deze naar 2-hoog te krijgen.

Mike

Op de website thermostaat gevonden via google, die ik zocht, voor de beste prijs. Goed te zien dat er nog 2 exemplaren aanwezig zijn in de winkel, op weg naar huis. Nog voor dat ik per mail een... Op de website thermostaat gevonden via google, die ik zocht, voor de beste prijs. Goed te zien dat er nog 2 exemplaren aanwezig zijn in de winkel, op weg naar huis. Nog voor dat ik per mail een ophaalbericht krijg, fiets ik al langs. Kan ter plekke pinnen, fijn. Vlotter kon het niet, vriendelijk geholpen in de winkel.

Prijs/kwaliteit.
Warmteservice is vertrouwd degelijk, betrouwbaar, no-nonsens

Ik twijfelde of ik al kon ophalen voordat ik een ophaalbericht had. Dat blijkt gelukkig te kunnen. Stond nergens, tip?

Gerard van Gelder

Goede en vriendelijke service.

Bijna alles op voorraad en anders is het snel in het filiaal.

Misschien een idee om in elke regio één vestiging op zondag te openen?
Veel professionals doen in het weekend ook werk en misschien dat Warmteservice daar een goede ondersteuning bij kan bieden.

Sonneveld

Een van de radiatoren was zwaar beschadigd bij aflevering. Ik heb hierover gebeld en er zou contact met me worden opgenomen over een nieuwe radiator. Helaas heb ik niets meer gehoord

Vriendelijk aan de telefoon
Goede prijs

Erg lange levertijd. Op de site stond 4 tot 5 weken maar het duurde 7 weken
Geen updates voor de status
Geen terugkoppeling toen een radiator beschadigd bleek

JW martijn

Op de zaak zelf en online goede service verleend.

Fabienne

Very good.

wim

Wij hebben de verzending van onze wastafel naar Heemstede gevraagd en daar hebben wij opgehaald. Jullie zijn geweldig

Wasian B.V.

Warmteservice Parnassusweg Amsterdam is echt goede zaak met heel veel kennis en goede adviezen.

Bij Warmteservice Parnassusweg in Amsterdam krij ik goede adviezen en alles wat ik nodig hebt is op voorraad

Niets

Eric