Productinformatie op de website

Corine

De bestelling was s'avonds gedaan en de volgende ochtend om 7.15 stond het al klaar!! Dat was super want mijn man kon het op weg naar zijn werk nu direct ophalen. Het plaatsen van de bestelling was... De bestelling was s'avonds gedaan en de volgende ochtend om 7.15 stond het al klaar!! Dat was super want mijn man kon het op weg naar zijn werk nu direct ophalen. Het plaatsen van de bestelling was eenvoudig, de kortingscode werkte ook dus top! We hadden pvc buis besteld en konden terplekke aangeven in welke lengtes we de buizen wilden hebben. We hadden 9 meter besteld en gingen uit van 3x3 maar er was dus meer mogelijk. De medewerkers bij warmteservice Vlissingen zijn altijd erg vriendelijk en kunnen goed advies geven. Wij komen hier graag

Vriendelijk, kundig en snel

Bij het bestellen van buizen alvast een mogelijkheid inbouwen om aan te kunnen geven in welke lengtes je ze wilt hebben. Zoals gezegd hadden wij 9 meter nodig en wilden we 3x3

P.E.Kaashoek

Quist

Marc Maes

Beste,

Beste,

Onlangs een met een kapot onderdeel van een douchedeur bij vestiging in Vlissingen gekomen, super vriendelijk onthaal en men heeft de moeite genomen om dit onderdeel bij een douchedeur thuis te brengen en besteld, paar weken later een mail dat onderdeel binnen was en opgehaald. Steeds heel vriendelijk ontvangen en professioneel geholpen. Super, wat mij betreft een dikke 10.
Marc Maes.

Klantvriendelijkheid, super!

Ga zo door!!

douche en badkraan

Prima geholpen door vriendelijk en meedenkend personeel

Heel goed , ga zo door.

L

Alles netjes geleverd alles in overleg met correcte bezorging

Overleg en kwaliteit aan merken

Wim

Prima verlopen.

Info na de bestelling, gebeld.

Hans Nauta

Door uitgebreid assortiment en snelle levering was ik snel geholpen!

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Telefonische bereikbaarheid van de vestiging kan beter.
Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan heb ik de verbinding maar verbroken.