8.2/10
8.2/10
Productinformatie op de website

onderhoudsbedrijfA.P.vdHazel

Altijd goede hulp materiaal op tijd zo niet reggelen ze het gelijk en men is vriendelijk

HJ

Prima, online goed en snel geleverd

Duurde langer dan website aangaf, maar uiteindelijk goed geleverd.

Voorraad op website klopte niet

Lia

Goed en netjes geholpen

Verkopers denken mee met de klant

Geen.

paul scheer

Aller eerst bij ophalen merkte ik dat de verkoper alle antwoorden kon beantwoorden van klanten voor mij. (en dat viel echt op)

Bij onvoorziene situatie zoals een onbetrouwbare...

Bij onvoorziene situatie zoals een onbetrouwbare installateur die niet komt opdagen, is men zeer flexibel en mee denkend met de klant.
In mijn geval was men bereid de CV te laten retourneren zelfs buiten de officiële 30 dagen termijn. (mits nog in verpakking en ongebruikt)
Ook de man die mee hielp met het inladen van de cv in auto maakte even een vlot informatief praatje met me, waardoor ik dacht. "ze zitten in het zelfde levensschuitje als mij"

Onno

Goed geholpen door de vriendelijke medewerkers!

Ronald Kingma

Behulpzaam, meedenken, enthousiast en vriendelijk.
Alles perfect geregeld in Hilversum.

Stalman

montage teksten, onderhoudteksten op site (de monteurs hadden t weggegooid met het verpakkingsmateriaal)

Niels

Snel geleverd, goede prijs/kwaliteit en altijd super vriendelijk geholpen.
Snel geleverd, goede prijs/kwaliteit en altijd super vriendelijk geholpen.
Enige minpuntje was dat ik een verkeerd (omschreven) product geleverd kreeg (spie ipv mof) waardoor een aansluiting niet paste en ik een extra verbindingsstuk moest kopen.

anoniem

Prima bedrijf. Helaas moest ik er meerdere keren over bellen of mijn product nu eens klaar ligt. Bij het ophalen moesten alle artikelen nog bij elkaar worden gezocht en het scheelde weinig of een... Prima bedrijf. Helaas moest ik er meerdere keren over bellen of mijn product nu eens klaar ligt. Bij het ophalen moesten alle artikelen nog bij elkaar worden gezocht en het scheelde weinig of een het product was bijna alweer verkocht aan een ander. Zorg a.u.b. bij internetbestellingen / afhalen dat alles keurig klaar ligt. Nu heb ik bijna 15 minuten in de winkel gestaan.

veel producten, goede website, vestiging in de buurt

zie ervaring