Productinformatie op de website

MQP

informatie van de medewerkers en tips.

AJA de Wit

De spullen die besteld moesten worden, zijn supersnel geleverd. Veel sneller dan andere bedrijven konden doen. De bezorging was ook erg goed. Warmteservice heeft een eigen bezorgservice. Hele... De spullen die besteld moesten worden, zijn supersnel geleverd. Veel sneller dan andere bedrijven konden doen. De bezorging was ook erg goed. Warmteservice heeft een eigen bezorgservice. Hele aardige en behulpzame bezorger.
Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen. Beter dan dit wordt het niet.

Hele goede en snelle service.

anil

Goed en vriendelijk geholpen door de medewerkers

bestel gemak

reactie snelheid via de mail

Dieleman

Goede website en behulpzame mensen in het magazijn.

Anil S

Prettig! klantvriendelijke medewerker gesproken. En conform afspraak geleverd.

Klantvriendelijk

Sneller op de mail reageren als het product in de vestiging binnen is.

Peter

Op zich werd ik prettig behandeld, maar het bestelde kwam veel later dan beloofd en bij afhalen bleek het niet allemaal in orde. Hierdoor moest ik de volgende dag weer terugkomen!
Dat de...
Dat de levertermijn niet werd gehaald, werd mij niet gemeld. Ik moest hier zelf naar vragen.

Henk

Vlak voor Oud en Nieuw een Climate booster langere radiator via internet besteld. Zou 6 -7 weken moeten wachten om af te halen op Ypenburg. Was blij verrast dat na anderhalve week de booster af te... Vlak voor Oud en Nieuw een Climate booster langere radiator via internet besteld. Zou 6 -7 weken moeten wachten om af te halen op Ypenburg. Was blij verrast dat na anderhalve week de booster af te halen was. Juist in koude tijd een uitkomst. Vriendelijk geholpen in de winkel. Kon rustig even rond kijken terwijl andere klanten van advies werden voorzien. Kom dit jaar terug om hybride warmtepomp en nieuwe cv-ketel te bestellen. Een close-in boiler staat ook nog mijn lijst.

zou niet weten

Ga zo door.

Niels

Duidelijke informatie website, bestelgemak en klantvriendelijkheid.

Dirk van Wandelen

Ik ben vriendelijk en goed geholpen en zou het aanbevelen bij anderen.

Goede service, vriendelijk.

Nvt

DanMel Vastgoedonderhoud

Alleen maar goede ervaring met warmtesernvice.

De steren zeggen genoeg. Maar er zijn altijd verbeter punten. Kan ze nu alleen even niet bedenken.