Productinformatie op de website

Yigit Elektrotechniek

Uitstekend.

PK

Bestelde materialen op tijd. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het zoeken naar onderdelen gaat niet zo lekker op jullie website. Onderdelen die je niet op jullie website vind worden wel door Google gevonden op jullie website.

Zoeken op de website

Guus

Bestelling (plintboiler) was snel beschikbaar in de vestiging. 's Avonds besteld, kon de volgende morgen om 9:00 uur afgehaald worden. De doos was open, maar mij werd verzekerd dat alles in orde... Bestelling (plintboiler) was snel beschikbaar in de vestiging. 's Avonds besteld, kon de volgende morgen om 9:00 uur afgehaald worden. De doos was open, maar mij werd verzekerd dat alles in orde was. Toen ik de boiler wilde monteren bleek een van de slangen niet de goede maat te hebben. Omdat alles open lag en het water was afgesloten had ik geen tijd om naar Gorinchem op en neer te rijden en heb ik lokaal een nieuwe slang aangeschaft. Toen ik dit heb gemeld bij de vestiging kreeg ik een wat lauwe reactie. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik de foute slang zou kunnen inleveren en het aankoopbedrag van de juiste slang zou terugkrijgen.

Bestelling en levering

Mee denken

G.c

Snelle levering goede service

Verschoor

Ik heb diversen aankopen gedaan bij Warmteservice zowel online als in de winkel zelf. alle aankopen zijn heel fijn afgewerkt soms moest ik nog wat omruilen maar dit was ook geen enkel probleem.

Hele goede service. Vriendelijk.

Weet ik niet.

G. van Nieuwpoort

Goede produkten voor de professional en gewone klant.
Goede produkten voor de professional en gewone klant.
Ik vind echt alleen de zoekfunctie op de Website matig. Bij een zoekwoord is het echte aantal, leverbare, producten, soorten en merken maar matig weergegeven.
Ik vind ook niet dat je een product op “Bonfix” moet zoeken maar op artikelnaam.
Loopt niet soepel. Ook de winkelwagen is onoverzichtelijk.
Nogmaals, verder service en deskundigheid is prima!

Goede kwaliteit product

Website zoekfunctie en browsegemak kan beter.

JohndB

Snelle levering en vakkandig personeel die je uitstekend kunnen adviseren. Ook heel hulpvaardig en denken met je mee omtrent een goede oplossing.

snelheid levering
hulpvaardig
service

gewoon doorgaan met jullie uitstekende service!

Leen Egas

Prima verlopen, makkelijk te bestellen en snel geleverd, vriendelijk personeel

Ga zo door