Productinformatie op de website

Pruijssers

Wordt fijn geholpen

Wichers

Vriendelijke en correcte bediening. Servicegericht bedrijf. Zeker aan te raden aan vrienden en relaties. Kwaliteits artikelen.

Klantgericht, servicegericht, kwaliteit van de producten is goed. Site en navigeerbaarheid.

De entree van Warmteservice Rotterdam mag wat uitnodigender en breder.

van Van Vliet

Super, aardige mensen, vakbekwaam , service en primaprijs

bekwaam personeel en denkt mee

als iets niet op voorraad ligt in vestiging maar wel op andere vestiging duurt het lang voor materiaal binnen is, meestal wordt er dan bij leverancier besteld. (of ik moet zelf naar andere... als iets niet op voorraad ligt in vestiging maar wel op andere vestiging duurt het lang voor materiaal binnen is, meestal wordt er dan bij leverancier besteld. (of ik moet zelf naar andere vestiging rijden)

Janson

Goede info

Woudstra

Weinig professionele kennis, orders half aangeleverd, je moet zelf alles weten en vragen, wordt niet met je meegedacht.

Op zich wel vriendelijke heren in de zaak.

Op dit site staat bij de verwarmingen niet welke aansluiting het betreft (links, midden of rechts). Een aanbeveling welke producten je erbij moet bestellen voor een compleet pakket zou handig zijn.... Op dit site staat bij de verwarmingen niet welke aansluiting het betreft (links, midden of rechts). Een aanbeveling welke producten je erbij moet bestellen voor een compleet pakket zou handig zijn. De heren in de zaak zouden je daar ook beter over kunnen adviseren.

Vijfhuizen-Verweij

Cv kapot, volgende ochtend vroeg via de site besteld en mochten direct alles op komen halen. Alles was op voorraad. Tussen bestellen en weer thuiskomen met nieuwe ketel zat nog geen uur., fantastisch

Klantvriendelijk en meedenkend

Barendregt

Ik ben al jaren klant bij W.S. en heb hele goede ervaringen met het kopen van materialen......De naam SERVICE doen jullie echt eer aan,ik word op een zeer professionele manier geholpen,....Vragen... Ik ben al jaren klant bij W.S. en heb hele goede ervaringen met het kopen van materialen......De naam SERVICE doen jullie echt eer aan,ik word op een zeer professionele manier geholpen,....Vragen worden zonder moeite behandeld en niets is het personeel teveel.......De mensen achter de balie hebben veel verstand van zaken en hebben overal antwoord op........Het assortiment is geweldig en zoals gezegd ben ik uitermate tevreden met Warmte Service....Ik ben een ervaren doehetzelver.

knowhow

geeen

Marjan

Goede service

martveldt

Prima zaak goede service

service van personeel is zeer goed

Helaas was de bestelde onderdeel niet aanwezig. Stonden 36 op voorraad op de site in de avond. De volgende ochtend niks op voorraad. Ging om huishoudsnoer 100 meter rol. In een uurtje is niet in... Helaas was de bestelde onderdeel niet aanwezig. Stonden 36 op voorraad op de site in de avond. De volgende ochtend niks op voorraad. Ging om huishoudsnoer 100 meter rol. In een uurtje is niet in eens 3600 meter snoer verkocht in de ochtend. Speciaal besteld op specifieke vestiging. Nu twee keer rijden. Anders op 5 min rijden .