Productinformatie op de website

Sam

Super

Jullie hebben alles, snelle levering, top.

Neem iets meer de tijd voor klant, niet iedereen die iets besteld is een prof op dit gebied

Keijzer

Klantvriendelijk

Niet

Ammerlaan

Redelijk ik werd naar buiten gestuurd omdat er twee man binnen mocht zijn. Ik ging pas naar binnen terwijl er 1 uit kwam? en kwamtetug met een onderdeel waarop ik de opmerking kreeg dat er iemand... Redelijk ik werd naar buiten gestuurd omdat er twee man binnen mocht zijn. Ik ging pas naar binnen terwijl er 1 uit kwam? en kwamtetug met een onderdeel waarop ik de opmerking kreeg dat er iemand moest kijken met verstand van zaken. Hij kon zo niet beoordelen of het het juiste product was. Toen bleek dat dit wel degelijk kon was hij degene die er geen verstand van had?!!

Oostrum

Altijd vriendelijk en vakkundig

Vakkundig en snel van begrip, ook bij een niet zo vakkundige omschrijving door een klant.

Gewoon zou houden..

Haaring Kroondijk

Snel, open en servicegericht

van den Berg

Richard

Prima, netjes gebeld toen bestelling binnen was

Klantvriendelijk, ruim assortiment, gunstige prijs

Misschien levertijd, al was mijn artikel niet op voorraad in het filiaal, dus begrijpelijk dat dit iets langer duurt. Wellicht verloop bestelling.

Barendse

Zink besteld voor regenpijp en deze werd in een filiaal afgeleverd en ik kreeg een sms toen de spullen waren gearriveerd, netjes afgehandeld

den Boer

Zeer klantvriendelijke afhandeling

Niet nodig

Streur

We werden regelmatig prettig op de hoogte gehouden van onze bestelling

wordt goed op de hoogte gehouden en mocht er iets niet meer leverbaar zijn wordt er gelijk een goed alternatief geboden

er wordt gevraag naar after sale maar die heb ik niet ervaren