Productinformatie op de website

Victoria

Onze cv ketel begaf het van de week. Online hebben we gemakkelijk eenzelfde gevonden en deze besteld. Binnen 5 minuten, precies op sluitingstijd van de fysieke winkel, werd ik gebeld om een... Onze cv ketel begaf het van de week. Online hebben we gemakkelijk eenzelfde gevonden en deze besteld. Binnen 5 minuten, precies op sluitingstijd van de fysieke winkel, werd ik gebeld om een bezorgafspraak te maken. De volgende ochtend om 11u stond de nieuwe cv ketel voor mijn deur. De service is fantastisch; zeer vriendelijk en behulpzaam. Hartelijk dank!

Vriendelijkheid, supersnelle service en behulpzaamheid

Geen!

Hugo

Correct, snelle levering, juiste prijs

juiste prijs, correcte afhandeling

. Bestel via de webshop, geef de postcode op, wordt dan gezegd dat de winkel in Den Haag de bestelling afhandeld, wordt vervolgens gebeld dat de vestiging in Ypenburg de levering moet doen. Moet... . Bestel via de webshop, geef de postcode op, wordt dan gezegd dat de winkel in Den Haag de bestelling afhandeld, wordt vervolgens gebeld dat de vestiging in Ypenburg de levering moet doen. Moet daarna zelf bellen met Den Haag wanneer de bezorging gepland staat .Wel een beetje omslachtig

Uitstekend geholpen door jullie medewerker in het filiaal Televisiestraat Den Haag!

Meer en gedetailleerdere product informatie plaatsen op website. Ontbrekende product afbeeldingen toevoegen, er missen nog behoorlijk wat afbeeldingen.

Peperkamp

Super positief

snel, duidelijk, goed

telefonisch af en toe lastig te bereiken

van den Barselaar

Prima overzichtelijke site waardoor bestellen makkelijk ging

Patrick

Zoals altijd wordt je er goed geholpen

Service, website

Aliahmad

Super geholpen goeie service

Jansen

Heel goed erg klantvriendelijk en komen netjes op tijd. De chauffeur erg behulpzaam en klantbriendelijk

Hoef niks te verbeteren alles is goed afgeleverd

Hans

Zeer bekwame medewerkers en zeer goede service

Kennis en service

Top