Productinformatie op de website

Bosman

Zeer goede ervaring, mensen die er alles aan doen om het bestelde materiaal op tijd te leveren.

Het contact over de materiaal levering is echt geweldig, altijd vakkundige mensen aan de telefoon, die weten waar ze het over hebben.

Op de website een melding over levertijden.

Gemengd.. voorraad direct leveren is niet gedaan ( website vorraad). Is besteld zonder overleg.Afhalen ok..zou factuur per mail krijgen...pas bij navraag gekregen..

Website

Voorraad hoogtes kloppen niet. Communicatie over vertraging. Factuur wel geven...of tip zet het in account

Sterkenburg

Goede service en vlotte bediening

Foppen

Fijne mensen. Altijd behulpzaam.

Vandaag niet aanwezig? Dan morgenochtend vroeg wel.

Peek

Uitsteken bedrijf zijn meerdere keren alle afspraken nagekomen

Bedrijf kan ik aanbevelen. heb geen zwakke punten kunnen ontdekken.

Endstra

Top! Bestellen gaat goed, leveren gaat snel,vriendelijke en behulpzame mensen bij de balie.

Groot assortiment.

Wat meer info bij producten, waar het voor is, waar het op past etc. kan soms handig zijn.

Rob Wetters

Simpele manier van winkelen, vriendelijke bediening. Heldere website.

Heldere website, goede uitleg van het product i.c.m. Tips voor (noodzakelijk) aanvullend materiaal. Daardoor had ik alles in 1x in huis.

Geen, mogelijk alleen dat de prijzen niet omhoog gaan en gelijk blijven:)

Soddeman Genaamd Keute

Gewoon top

Snel en klantvriendelijk

Iets meer info over bepaalde producten op de website er beperkt

van Ravenhorst

Medewerkers zijn kundig genoeg en weten waar je over praat. Het enigste verbeterpunt is het al laten klaar leggen van een bestelling wat te lang op zich laat wachten voordat je de mail krijgt dat... Medewerkers zijn kundig genoeg en weten waar je over praat. Het enigste verbeterpunt is het al laten klaar leggen van een bestelling wat te lang op zich laat wachten voordat je de mail krijgt dat het klaar ligt. Ik ga nu gelijk naar warmteservice toe en wordt gelijk geholpen en hebben snel de materialen bij elkaar gezocht.

Personeel prima opgeleid

Websitebezoek soms er traag, en de zoekfunctie kan beter

Uitstekend! Scherpe prijs en ik werd meteen op de hoogte gehouden van de langere levertijd, terwijl dit op de website al werd vermeld. Daarna goede afspraak over bezorging en de bezorger heeft mij... Uitstekend! Scherpe prijs en ik werd meteen op de hoogte gehouden van de langere levertijd, terwijl dit op de website al werd vermeld. Daarna goede afspraak over bezorging en de bezorger heeft mij ook nog geholpen de kast naar boven te sjouwen. Niets dan lof!

Service, contact en prijs

Geen, ga zo door!