8.2/10
8.2/10
Productinformatie op de website

JP

Altijd snelle service en eerlijk advies. Er wordt altijd nog even gebeld als n bestelling is gearriveerd e/o gewijzigd

van Kleinwee

26 meter wicu besteld, 25 meter gekregen, omdat er 25 meter op een rol zat, dus een meter betaald en geen restitutie

Kok

Prima goed geregeld

Prima web site kan overal de informatie vinden die ik zoek

Meijer

Bestelde montagerails bleken toch niet op voorraad. 2 opgehaald ipv 4. Verder duurde het erg lang om af te rekenen. In totaal 3 kwartier binnen geweest. Positief was de voorraad van de bestelde... Bestelde montagerails bleken toch niet op voorraad. 2 opgehaald ipv 4. Verder duurde het erg lang om af te rekenen. In totaal 3 kwartier binnen geweest. Positief was de voorraad van de bestelde dakhaken. Deze zijn moeilijk te krijgen dus uiteindelijk blij met de spulletjes.

Voorraadstatus. Bestelgemak.

Afhandeling in de winkel. Veel tijd aan klanten besteden is goed, maar niet als er veel mensen staan te wachten.

van oort Van Oort

Niet zo best, bestelling online gedaan. Na afhalen blijkt thuis dat er een verkeerd onderdeel in de zak is gedaan?! daarna jaga pro ventielen besteld 2 stuks 1 moet ik nog krijgen zat niet in de... Niet zo best, bestelling online gedaan. Na afhalen blijkt thuis dat er een verkeerd onderdeel in de zak is gedaan?! daarna jaga pro ventielen besteld 2 stuks 1 moet ik nog krijgen zat niet in de zak! Is het nu echt zo moeilijk?

Niet gezien

Zorgen dat ik me spullen krijg die ik besteld heb of krijg ik me 50 euro terug

Rik

Goed, alleen afhalen duurde veel te lang

Duidelijke communicatie

Afhaaltijd (heb 45 min gewacht)

Jansen

Klantvriendelijk en met kennis van zaken

MB

Snelle levering, goed contact. We werden gebeld om in te plannen wanneer onze bestelling bezorgd kon worden, heel fijn!

Auee

Prima goede service

Henze

Geweldig.

De service en het meedenken. Ook de soepele manier waarop de materialen die je niet hebt gebruikt weer worden teruggenomen.

Geen.