Productinformatie op de website

RvR

Prima service, veel op voorraad

maskoet

Heel klantgericht en snelle levering.Zelfs aangegeven om op te halen bij filiaal maar kreeg een belletje dat ze de levering aan huis zouden doen. Uiteindelijke levering in een tijdsspan van 1 uur en... Heel klantgericht en snelle levering.Zelfs aangegeven om op te halen bij filiaal maar kreeg een belletje dat ze de levering aan huis zouden doen. Uiteindelijke levering in een tijdsspan van 1 uur en 2 dagen vooraf aangegeven rond welke tijd te verwachten.

Goede en duidelijke klantenservice

K.A.T

Soepel, altijd goede advies, makkelijk bereikbaar,

Snelle levering , voldoende artikelen

Netto en bruto prijzen niet helemaal duidelijk Soms klant betaald minder zonder korting dat wij met korting. Dus voor de offerte moet ik altijd de consument prijzen chekken. En de verschillen tussen... Netto en bruto prijzen niet helemaal duidelijk Soms klant betaald minder zonder korting dat wij met korting. Dus voor de offerte moet ik altijd de consument prijzen chekken. En de verschillen tussen de de prijzen zijn erg laag .mij conclusie is op andere meneer kortingen berekenen

Flipse

Stond klaar wat ik besteld had, 1 item werd snel na geleverd.

Gewoon zo door gaan.

de Wit

Goede service.

Robert

Plintboiler aangeschaft

Hermans

Warmteservice, ik vind het een uitstekende winkel. Wat ze verkopen heeft kwaliteit. Niks vervelender dan goedkope rommel die niet past of snel kapotgaat. We kennen dit allemaal wel. Bij... Warmteservice, ik vind het een uitstekende winkel. Wat ze verkopen heeft kwaliteit. Niks vervelender dan goedkope rommel die niet past of snel kapotgaat. We kennen dit allemaal wel. Bij Warmteservice ben je hier van gevrijwaard. Voor mij als ‘hobby-vakman’ vind ik er bijna alles wat ik nodig heb. De goed verzorgde website met de verkochte artikelen brengen me vaak op ideeën. Voor iemand die creatief is is het gewoon leuk om er zo af en door te lopen. Of even door te bladeren bij het doen van een bestelling.

A-merk-producten. Ruime voorraad; die goed wordt bijgehouden.

Ik zou het niet zo gauw weten. Of het moet zijn de klanten en personeel bewuster te maken van Corona. Altijd even attentie.

Wil

Uitstekend bedrijf goed en snel geholpen door een kundige monteur verwarmingsprobleem opgelost. Hou dit bedrijf in de telefoonadministratie belklaar.

Niks veranderen alles prima verlopen.

Buijs

Zeer goed

Martens

Heel fijn bedrijf, zeer goede service en ruim assortiment. Ik wilde graag een 5 aanklikken maar dat werkte niet. dus, dan maar op deze manier 5

Service en klant vriendelijkheid. Assortiment.

Soms wat moeilijk telefonisch te bereiken maar dit komt misschien vanwege de Covid 19 situatie