Productinformatie op de website

Kuipers

Via internet een radiator besteld. Keurig afgehandeld binnen de gestelde tijd. Goede service bij aanschaf aansluitonderdelen.

Smeets

Top goed advies en snel

Super snel

Arnoldbik

Prima,

Service toen ik langs kwam bleek niet alles te zijn maar gelijk bij een andere leverancier bestelt die iets duurder was maar wel direct kon leveren

Communicatie op de website en terugkoppeling aan klant waarom de bestelling langer duurde. Op de website stond dat 17 maart aan de vestiging in Harderwijk geleverd was maar dat bleek dus niet te... Communicatie op de website en terugkoppeling aan klant waarom de bestelling langer duurde. Op de website stond dat 17 maart aan de vestiging in Harderwijk geleverd was maar dat bleek dus niet te kloppen toen ik zonder een afhaalbericht 18 maart langs kwam er bleek maar een deel geleverd te zijn

Herweijer

Perfect. Altijd vriendelijk en weten waar ze het over hebben

Arends

Zeer klantvriendelijk, niet alles was gelijktijdig leverbaar en daar werden we steeds over geïnformeerd. Toen kort voor leverdatum de wastafel voorlopig niet leverbaar bleek, is er tijd gestoken in... Zeer klantvriendelijk, niet alles was gelijktijdig leverbaar en daar werden we steeds over geïnformeerd. Toen kort voor leverdatum de wastafel voorlopig niet leverbaar bleek, is er tijd gestoken in een prima alternatief. Op vrijdagmiddag is er een mooie oplossing gevonden en dinsdagmiddag werd alles in 1 x voor onze nieuwe badkamer bezorgd.

Zeer betrokken verkopers die meedenken. Kennen hun klanten.

Kan ik niet bedenken

Service totaal elburg

Rem

Snelle levering alleen konden ze geen technische gegevens van te voren geven wat betreft de aansluitingen afstand voor mijn handdoeken radiator met gevolg dat ik nu de muur moest open breken om de... Snelle levering alleen konden ze geen technische gegevens van te voren geven wat betreft de aansluitingen afstand voor mijn handdoeken radiator met gevolg dat ik nu de muur moest open breken om de juiste afstand te bewerkstelligen.

technische gegevens aanvullen

Sprang

Vriendelijk

van Bruggen

Toppp

Bakker

Top service. Prima tel. contact over de bestelstatus