8.2/10
Productinformatie op de website

Amade

Overzichtelijke website, makkelijk om je bestelling op te halen.

Snelle reactie op mijn vraag via de chat

Al

Na bestelling binnen 3 dagen bezorgd op een samen telefonisch afgesproken dag. De dag voor levering een sms bericht ontvangen van het tijdstip van bezorging. Ik kan niets zanders zeggen dat het een... Na bestelling binnen 3 dagen bezorgd op een samen telefonisch afgesproken dag. De dag voor levering een sms bericht ontvangen van het tijdstip van bezorging. Ik kan niets zanders zeggen dat het een top bedrijf is.

Het contact na bestelling mbt levering.

Wever

Prima service

Veel producten vrijwel direct beschikbaar

Als product niet op voorraad is, is niet duidelijk wat dan de levertijd zal zijn.

Ruud Hindriks

Snelle service en behulpzaam personeel bij vestiging Wormerveer

Goede service

de Wit

Prima!

Goede website, levering liet op zich wachten, maar van tevoren werd ik daar over ingelicht

Retra

Goed bedrijf omruilen kan altijd kom er lang

makkelijk bestellingen plaatsen

geen idee

Mul

Ervaring met filiaal Wormerveer is zeer goed, altijd bereidwillig om vakkundig mee te denken. Laatst een radiator besteld, goed advies gehad, bij levering bleek deze beschadigd, daarna met top... Ervaring met filiaal Wormerveer is zeer goed, altijd bereidwillig om vakkundig mee te denken. Laatst een radiator besteld, goed advies gehad, bij levering bleek deze beschadigd, daarna met top service gerichtheid opgelost.

deskundigheid en service, veel artikelen op voorraad

enige tip is het geven van bevestiging of op de hoogte houden van de status bestelling via de webshop, ook als artikelen op voorraad zijn. zonder bevestig dat het klaar ligt ga ik dan toch maar naar... enige tip is het geven van bevestiging of op de hoogte houden van de status bestelling via de webshop, ook als artikelen op voorraad zijn. zonder bevestig dat het klaar ligt ga ik dan toch maar naar de winkel en komt het wel goed.

David Vogelpoel

Goede service en goed advies gehad

Klantvriendelijk

Doorgaan met de huidige koers

Boelens

Duidelijke website. Snelle levering

Vele

Weinig

Hassani

Prima. Goed geadviseerd en geholpen.

Te lang wachten op bestelde artikelen.