Productinformatie op de website

Ham

Normaal goed. Maar onlangs wat online besteld. Paar dagen na de bestelling te hebben geplaatst werd ik opgebeld dat het product niet voorradig was. Alleen leverbaar in een andere kleur. Voorstel... Normaal goed. Maar onlangs wat online besteld. Paar dagen na de bestelling te hebben geplaatst werd ik opgebeld dat het product niet voorradig was. Alleen leverbaar in een andere kleur. Voorstel goedgekeurd. Na een ruime week te hebben gewacht maar eens opgebeld waar het product bleef. Reden was niet duidelijk maar het product was wel in de gevraagde kleur leverbaar. Nog een aantal dagen moeten wachten voordat het product dan toch eindelijk geleverd werd. Ongeveer 2 weken na bestel datum het product in huis wat volgens de website toen gewoon voorradig was.

duidelijke website

incorrecte informatie op de website, dus voorraden beter beheren. Levertijd loopt uit als bestelling moet worden aangepast. Geen interne nacontrole of het bestelde product geleverd is, anders had... incorrecte informatie op de website, dus voorraden beter beheren. Levertijd loopt uit als bestelling moet worden aangepast. Geen interne nacontrole of het bestelde product geleverd is, anders had benoemde fout na ruim een week wel opgevallen.

Meijer

prima klantgericht, vriendelijk

Conijn

Raadgevend en op voorraad

Piet

Zeer goed. Vakkundig en snelle levering

Goede service, goede uitleg en snelle levering

Schilstra

Bestelling via internet geplaatst. Na 2 werkdagen via de mail bericht gekregen dat de bestelling binnen was gekomen.

van der Velde

Top! Enorm goede samenwerking

Goede voorraad. Altijd behulpzaam. En super service

Hop

Prima.

Amade

Overzichtelijke website, makkelijk om je bestelling op te halen.

Snelle reactie op mijn vraag via de chat

Al

Na bestelling binnen 3 dagen bezorgd op een samen telefonisch afgesproken dag. De dag voor levering een sms bericht ontvangen van het tijdstip van bezorging. Ik kan niets zanders zeggen dat het een... Na bestelling binnen 3 dagen bezorgd op een samen telefonisch afgesproken dag. De dag voor levering een sms bericht ontvangen van het tijdstip van bezorging. Ik kan niets zanders zeggen dat het een top bedrijf is.

Het contact na bestelling mbt levering.