Productinformatie op de website

Dobbelaar

Perfect

goede communicatie en service en snel geleverd

Autar

Zeer prettige ervaring, zowel via de webshop als bij het afhalen van de radiator.

We werden prettig geholpen bij het afhalen van de radiator, een medewerker hielp bij het inladen.

Niets

Bonte

Goed geholpen

hebben verstand van zaken

door de drukte in de zaak , misschien een verkoper erbij.maar dat valt tegenwoordig niet mee,ivm kosten en aanbod

Muis

Prima levering

nee

nee

Marjan

Goede ervaring

vriendelijk, op de hoogte houden, behulpzaam bij bezorging

Poldervaart

Open en vriendelijk benadering

Vriendelijke en open benadering

After sales in dit geval, product van ITO Daalderop, is zeer omslachtig.

Bart

Prima. Product zou eerder geleverd worden maar dat werd een aantal dagen later, ondanks dat wederom goeie ervaringen

Szymon

Super! De loactie Rotterdam Noord is top!. Super aardige medewerkers en attent toen ik verkeerde online bestelling maakte. Ik werd gelijk gebeld door een medewerker om na te gaan of het wel klopt... Super! De loactie Rotterdam Noord is top!. Super aardige medewerkers en attent toen ik verkeerde online bestelling maakte. Ik werd gelijk gebeld door een medewerker om na te gaan of het wel klopt wat ik besteld had. Dat heeft me geld gescheelt! Super

Klantenservice! Een van de belangrijkste aspecten in mijn optiek.

Niets waar ik op kan komen

Bouman

Tot nu goed , keurig bezorgd 1 artikel in de winkel gehaald , keuring geholpen

nog te weinig ervaring voor

verkeerd artikel geleverd terwijl artikelnummer wat op de factuur staat gelijk is als op de site maar het is niet goed ( kan geen kraan op ) op de afbeelding en omschrijving staat dat wel . maar ga... verkeerd artikel geleverd terwijl artikelnummer wat op de factuur staat gelijk is als op de site maar het is niet goed ( kan geen kraan op ) op de afbeelding en omschrijving staat dat wel . maar ga er vanuit dat het keurig opgelost wordt

van der Heiden

Goede service, snelle bediening

Assortiment

Er wordt op de site aangegeven dat er bericht wordt gestuurd als de bestelling gereed staat. Als je de bestelling op gaat halen worden de materialen opgezocht Dan kan je beter afspreken dat er... Er wordt op de site aangegeven dat er bericht wordt gestuurd als de bestelling gereed staat. Als je de bestelling op gaat halen worden de materialen opgezocht Dan kan je beter afspreken dat er alleen een bericht wordt gestuurd voor materialen die tijdens de bestelling niet op voorraad waren