Productinformatie op de website

Linda

Prima service en klantvriendelijk

J. Heppener

De Ws is een bedrijf voor de vakman, met personeel die weten waar ze over praten.
Als je onderdelen nodig hebt waarvan je denkt dat kan ik nergens meer krijgen, gaan ze voor je zoeken en vinden ze het bijna altijd.
Ik als installateur vind dit een topwinkel die gelukkig op heel wat plaatsen in Nederland te vinden is.

Ga zo door!!

snelle levering en de service die je krijgt.

open een filiaal in Wassenaar zodat jullie dichtbij mijn werk zitten.

Schara

Zowel on-line als in de winkel Alphen a/d Rijn materiaal gekocht.

Deskundig advies; klantvriendelijkheid gaat heel ver (tip; nader uitzoeken); vlotte klant-benadering; fijn assortiment.

Website is compleet, maar kijk eens of de inzichtelijkheid kan worden verbeterd

Koper

Netjes en snel door de chauffeur geholpen met het uitladen van de goederen, ook in de winkels is het personeel netjes en kundig.

goede service

de website is traag en soms onoverzichtelijk.

Baart BV

Goede service. Veel kennis. Komen afspraken na. Snelle levering.

Guy

Bestelling geplaatst. Daarna heeft Warmteservice contact opgenomen of ik nog vragen had en of ik alles had begrepen. Perfecte service!!

Bijzondere en perfecte service!

Sibolt Scholtens

We hebben een verplaatsbare Carrier airco gekocht. Outlet exemplaar, omdat de verpakking ontbrak. Het winkelteam heeft geholpen om de airco op de achterbank te tillen, en we werden gewaarschuwd dat... We hebben een verplaatsbare Carrier airco gekocht. Outlet exemplaar, omdat de verpakking ontbrak. Het winkelteam heeft geholpen om de airco op de achterbank te tillen, en we werden gewaarschuwd dat we de airco eerst 24 uur rechtop moesten laten rusten voordat we het apparaat aanzetten. Dit staat niet duidelijk ik de gebruiksaanwijzing dus perfecte tip!

Klantvriendelijkheid, waarschuwing over rechtop laten rusten.

Geen!

Peter Tuinenburg

Ga zo door

Joop

Altijd vriendelijk personeel en behulpzaam.

De medewerkers staan altijd voor je klaar en behulpzaam

Zou ik niet weten.

Eric