Productinformatie op de website

M.G.v.d.Woude

Goed advies en correcte service.

Kundig en klantgericht.

Geen.

Albert

Prima.

Persoonlijk telefoontje dat het product binnen is, en afgehaald kan worden.

JA

Vlotte en goede service.

Gerben

Zeer vriendelijk, behulpzaam en snelle leveringen.

Vriendelijkheid, behulpzaam.

Geen.

Nico

Prima, volgens verwachting

Tim

Goede service; tijd voor de klant, makkelijk bereikbaar / benaderbaar, eerlijke prijzen en verstand van zaken.
Niks aan veranderen, deze formule vooral in stand houden svp!

van opstal

goed

Ronald Heirbaut

De aankoop van 4 radiatoren begon met uitstel van levering omdat de leverancier zijn fabriek gesloten had in de vakantie. Vervolgens bleek 1 radiator nog langer op zich te laten wachten. Gelukkig... De aankoop van 4 radiatoren begon met uitstel van levering omdat de leverancier zijn fabriek gesloten had in de vakantie. Vervolgens bleek 1 radiator nog langer op zich te laten wachten. Gelukkig dacht men mee en leverde Warmteservice alvast de 3 beschikbare radiatoren. Helaas bleek 1 ervan beschadigd. Een dag later werd die zonder mopperen geruild en was de vierde radiator er intussen ook. Helaas bleek ook de vervangende radiator beschadigd. Ook die werd een dag later zonder mopperen geruild; helaas, daarvan klopte de maat weer niet. Maar ik ging akkoord en het verschil werd gestorneerd. Ook was bij de eerste levering een deel vergeten; dat werd keurig nagestuurd.
Al met al een paar hobbels, maar allemaal keurig en snel gladgestreken. Nog nooit ben ik onjuist geholpen door Warmteservice. Zeer behulpzaam en altijd meedenken.

Meedenken, behulpzaam, klant is geen nummer

De keuze "radiator met toebehoren" maakt de lijst niet altijd compleet. Ik moest nog wat zaken nabestellen/ophalen.

Callista

Ik had spullen besteld en toen bleek dat er zaken bijbesteld moesten worden anders kon het niet geinstalleerd worden. Door het meedenken van de medewerkers van Warmteservice is dat helemaal... Ik had spullen besteld en toen bleek dat er zaken bijbesteld moesten worden anders kon het niet geinstalleerd worden. Door het meedenken van de medewerkers van Warmteservice is dat helemaal goedgekomen.

Meedenken

M

Snel gebeld dat product klaar lag. Goede service en tips bij ophalen.