Productinformatie op de website

Cees

Top zaak. Keurig behandeld en de personen achter de balie hebben verstand van zaken. En zelfs telefonisch denken ze mee in oplossingen

vinod

Prettig

Vakkundig geholpen

Patrick

In 1 woord: Fantastisch!

Zeer gedreven en vriendelijk personeel!

Ik hrb het idee, dat ik via de oude website, nijn weg beter kon vinden met opzoeken van onderdelen

C

Prima prijs kwaliteit verhouding, maar nog belangrijker: ze denken mee. Had een klein foutje gemaakt bij de bestelling, werd gebeld om te controleren of mijn bestelling wel goed was. In samenspraak... Prima prijs kwaliteit verhouding, maar nog belangrijker: ze denken mee. Had een klein foutje gemaakt bij de bestelling, werd gebeld om te controleren of mijn bestelling wel goed was. In samenspraak aanpassing besproken en alles is correct uitgeleverd door Warmteser4

Meedenken

??

Hans Reinders

Alles wat ik tot nu toe bestelde werd vlot geleverd in het plaatselijke filiaal.

Jeroen v.W.

Ook als particulier goed en snel geholpen via de chat functionaliteit op de site, en geen probleem om een foute bestelling om te ruilen.

Reklametotaal

Vriendelijk en vlot

Peter

Een thermostaat besteld voor elektrische vloerverwarming. De thermostaat was keurig vepakt en snel geleverd.

Assortiment

Paul

Goede snelle levering van de bestelde producten

Alles is perfect reregeld