Productinformatie op de website

Peet

Airco via webshop besteld.
Volgende dag al op te halen.
Het apparaat was zwaarder dan verwacht, geholpen door behulpzame medewerker om deze in de auto te krijgen. Topservice.

Snel en duidelijk bestelproces.
Klantvriendelijke merdewerker.

de Leeuw

Het uitleveren van de producten (zonnepanelen) heeft vijf maanden op zich laten wachten. Dat was vooraf aan gegeven.

Marco Brusche

Uitstekende service

de Wever

Goeie club

Compleet gamma.

?

Deijle

Goede service en breed assortiment

Niet elke vestiging heeft iets op voorraad en dus moet je vaak wachten voor het binnen is of online bestellen

vd Huijssen

Ik was erg te spreken over jullie maar na deze bestelling niet meer. Ik had voor de aankoop van zonnepanelen jullie gekozen ivm de snelle levering en goede service en niet omdat jullie de... Ik was erg te spreken over jullie maar na deze bestelling niet meer. Ik had voor de aankoop van zonnepanelen jullie gekozen ivm de snelle levering en goede service en niet omdat jullie de goedkoopste waren. Helaas duren de levering 4 ipv 1a2 weken en heb ik nooit een update van de uitgesteld levering gehad. Ben dus zeer slecht geïnformeerd en zal niemand meer adviseren om ietsisme jullie te bestellen. Gewoon echt slecht, een verstaande levering kan op z’n minst gemeld worden

Website

Mocht eeen levering vertraagd zijn, laat dit weten een kleine moeite lijkt mijn

Luckfiel

In deelen geleverd wel op de hoogte gehouden dat een deel vertraging had en later mail gestuurd dat de rest binnen was Keurig

Beentjes

Zeer goede service van het filiaal Wormerveer, kundige medewerkers, alleen een aantal onderdelen van mijn bestelling welke ik online geplaatst had was niet op voorraad wat mij niet duidelijk werd... Zeer goede service van het filiaal Wormerveer, kundige medewerkers, alleen een aantal onderdelen van mijn bestelling welke ik online geplaatst had was niet op voorraad wat mij niet duidelijk werd gemaakt tijdens het bestelproces maar wat ik pas hoorde van de medewerkers toen ik informeerde waarom het zo lang duurde.

Online laten zien als een onderdeel niet op voorraad is, en duidelijk zijn over de levertijd

Evers

Vriendelijke bediening

Snelheid van leveren en bestelling afhandelen

Zou niet weten

Erikerik