Productinformatie op de website

A e

Per email snel bericht terug. Bij het ophalen hele blije en vrolijke werknemers

Vriendelijk
Snel

B

👍🏻

Koops

Personeel is zeer service gericht en denken met je mee.

Kennis
Service

Mike

Het is perfect gelopen.

Arie

Goed alles te vinden in de webshop, ruime keus en vlotte afhandeling.
Goed alles te vinden in de webshop, ruime keus en vlotte afhandeling.
Altijd een filiaal in de buurt zodat zelf af halen mogelijk is, vooral als de transportkosten wat hoger worden zoals bij zonnepanelen.

veel keus en bereikbaarheid

Harm

Makkelijk online bestellen, ook bij kleine order omvang, berichtje bij beschikbaarheid.
Ik kom zelf afhalen en reken af, prima !

Lage drempel, zie ervaring beschrijving voor mij.

Nauwkeurigheid van product informatie op website, ook juiste plaatsje bij productomschrijving. Viel op bij m.n. elektrische componenten

Harm

Ik kom zelf afhalen en reken af, prima !

Lage drempel, zie ervaring beschrijving voor mij.

Peter bol

Prima service personeel neemt de tijd voor je legt alles goed uit

Bert

In Wormerveer konden ze me niet zo best helpen met het uitzoeken van de juiste radiator. Enigszins onervaren personeel (the new guy, in meen enrico?) kon me niet helpen aan een radiator in deze maat... In Wormerveer konden ze me niet zo best helpen met het uitzoeken van de juiste radiator. Enigszins onervaren personeel (the new guy, in meen enrico?) kon me niet helpen aan een radiator in deze maat met een linkse aansluiting (terwijl deze radiatoren zowel links als rechts aangesloten kunnen worden)

Kan gebeuren natuurlijk, dus maar zelf uitgezocht en besteld online in plaats van in de winkel.

groot assortiment

geen op dit moment

Klijn

Word altijd vriendelijk en vakkundig geholpen