Jelmer

Zeer prettige aan de telefoon en duidelijke uitleg

S. Peterson

Het was een moeilijke keuze, maar uiteindelijk hebben we met de hulp van Vloerengoedkoop de juiste beslissing kunnen nemen. Ze waren zeer geduldig, vriendelijk en netjes in hun aanpak. We hebben... Het was een moeilijke keuze, maar uiteindelijk hebben we met de hulp van Vloerengoedkoop de juiste beslissing kunnen nemen. Ze waren zeer geduldig, vriendelijk en netjes in hun aanpak. We hebben uiteindelijk gekozen voor een PVC visgraatvloer, die prachtig is gelegd door de vakmensen van Vloerengoedkoop. Bedankt voor alles.

Dennis

Goede service en blij met eindresultaten!

Peter

Uitstekende ervaring met vloerengoedkoop.nl! Ik ben buitengewoon tevreden met zowel de vloer als de service die ik heb ontvangen. Het proces vanaf het kiezen van de vloer tot aan de installatie... Uitstekende ervaring met vloerengoedkoop.nl! Ik ben buitengewoon tevreden met zowel de vloer als de service die ik heb ontvangen. Het proces vanaf het kiezen van de vloer tot aan de installatie verliep vlot en professioneel. Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Ik kan deze winkel ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit vloeren en uitstekende service. Bedankt Vloerengoedkoop.nl!

Max Saden

We hebben een mooie vloer gekocht bij vloerengoedkoop en zeker de goedkoopste! De vloer is netjes en professioneel gelegd en alles schoon opgeleverd en een gratis onderhoudspakket gekregen. Het hele... We hebben een mooie vloer gekocht bij vloerengoedkoop en zeker de goedkoopste! De vloer is netjes en professioneel gelegd en alles schoon opgeleverd en een gratis onderhoudspakket gekregen. Het hele proces soepel en fijn gegaan, erg bedankt!

Jeroen H.

Laminaatvloer vloer besteld ben erg blij mee en Top service!

Rosa Verbruggen

Prima tevreden. Na het plaatsen van de bestelling binnen 2 dagen de vloer en alle overige materialen in huis. Kortom snel goed en absoluut concurrerende prijs.

Iris

Dikke 10!! Mooie webshop en goede uitleg. Bestelling op tijd en zoals afgesproken ontvangen.

Jan

Top geregeld en snel af kunnen halen in de magazijn.

Joop

Goed informatie ontvangen over onderhoudsprodukt en snel geleverd

Reactie Vloerengoedkoop.nl:

Beste Joop,
Bedankt voor het nemen van tijd om een beoordeling te schrijven. Mochten er nog vragen zijn in de toekomst u weet ons te vinden.
Vloerengoedkoop.nl