Arno

Zeer matig!
De parkeergelegenheid bij ProPark in Charleroi kan best worden vermeden:
- Ontvangst door personeel nors en ronduit onvriendelijk
- Geen NL-sprekend personeel...

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Arno,

Allereerst willen onze excuses aanbieden voor de negatieve parkeerervaring, dit is absoluut niet de bedoeling!

Vandaag ga ik uw situatie voorleggen en bespreken. Wij vinden het net zo vervelend als u wat er gebeurd is, dit is zeker niet conform de afspraken die wij hebben met aanbieders. We zijn daarom ontzettend blij dat u dit verhaal met ons wilt delen. Op die manier kunnen wij de kwaliteit van het aanbod op onze website waarborgen en dit o.a. voorkomen bij toekomstige klanten.

Ik moet dit verhaal naast de regels/voorwaarden leggen én contact opnemen met de parking voor bevestiging en naar hen kant van het verhaal vragen. Wat betreft de € 4,00 extra kosten, hierover zijn wij niet geïnformeerd. Dit zou dan ook niet de bedoeling moeten zijn en deze kosten gaan we dan ook proberen te verhalen op ProPark. Wat betreft de andere klachten kunnen we voor u persoonlijk niet zoveel betekenen. We gaan navraag doen en er een melding van maken. Wanneer een parkeeraanbieder te vaak een melding krijgt dan wordt deze op non-actief gezet. Op deze manier proberen wij de kwaliteit hoog te houden.

Wij sturen vandaag een mail naar ProPark en hopen dat zij spoedig zullen reageren. Nogmaals, sorry dat u het parkeren zo ervaren heeft. We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn.

U hoort van ons!

Charlotte - Klantenservice

Mary KWAKMAN

Gaat snel en eenvoudig

Hulsman

Reservering Ging makkelijk

Ramazan

Ging alles spoel en duidelijk informatie

Mark Engelbertink

Top geregeld!!