Geoff

Gemakkelijk, snel en duidelijk

Uitstekend, goed overzicht van de mogelijkheden en de parkeerplaats is makkelijk te reserveren.

Makkelijk te boeken

T.W. Plant

Snel, en correct.

Niet goed!

Reactie Vliegen en Parkeren:

Goedemiddag,
Hartelijk dank dat u uw parkeerplaats via Vliegen & Parkeren heeft gereserveerd.
Goedemiddag,
Wij betreuren het dat u ontevreden bent over onze service en zijn dan ook zeer benieuwd naar wat uw mening negatief heeft doen beïnvloeden. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw ervaring met ons te delen via info@vliegenenparkeren.nl? Wij helpen u graag verder en kunnen wellicht met een passende oplossing komen.
Wij horen graag van u!
Charlotte - Vliegen en Parkeren

Bij afrekening van de reservering blijkt er opeens € 6,30 bovenop de parkeerkosten te zijn berekend. Bij navraag bij Park&Fly blijkt dit bedrag door uw vergelijkingssite te zijn ingehouden. Dit was... Bij afrekening van de reservering blijkt er opeens € 6,30 bovenop de parkeerkosten te zijn berekend. Bij navraag bij Park&Fly blijkt dit bedrag door uw vergelijkingssite te zijn ingehouden. Dit was niet tevoren aangegeven. Kwalijk.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Goedemiddag,
Wij willen graag even inhoudelijk terugkomen op uw review. U geeft aan dat er extra kosten zijn doorberekend tijdens afrekening van de reservering. Allereerst willen wij vermelden dat wij de prijzen bij Park & Fly niet zelf beheren, dit wordt namelijk door Park & Fly gedaan. U heeft dus helaas foutieve informatie doorgekregen.
Het verschil in tarieven kan eventueel zijn opgetreden wanneer u de tijden heeft ingevoerd. Park & Fly rekent namelijk tarieven per dagdeel en niet per dag. Hierdoor kan het tarief hoger of lager uitvallen wanneer u uw specifieke tijden invoert. De tijden staan automatisch ingesteld op ongeveer 2 uur vanaf het moment van zoeken.
Wij betreuren het dat u onze service negatief heeft ervaren, we hopen toch dat we op deze manier wat meer duidelijkheid hebben kunnen scheppen. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag via info@vliegenenparkeren.nl.
Charlotte - Vliegen en Parkeren

martens yves