Jacob den Dunnen

Geen malafide praktijken maar een goede klantgerichte service !

Geen malafide praktijken maar een goede klantgerichte service !

Omdat P3 lang parkeren was uitverkocht ( hoe kan het toch .. er wordt toch minder gevlogen :-) ) zochten we een alternatief. De slechte recensies uit het verleden van malafide valet-parking organisaties hielden ons steeds tegen hiervoor te kiezen. Na het lezen van veel positiever recenties toch besloten om te kiezen voor iparking. Alles klopte .. na reservering ( goede website ) alle gegevens op de bevestigingmail. Even bellen een half uur voor aankomst .. je levert de auto in tussen vertrekhal 2 en 3 ( in de bocht ) en bij aankomst bel je wanneer je je koffer van de band pakt hetzelfde nummer en je haalt je auto op dezelfde plek op .. alles met een glimlach en zonder enig probleem .. geen extra kilometers op je teller .. geen rare of malafide zaken .. volgende keer weer !

A. Rovers

Goede, duidelijke en overzichtelijke site, en makkelijk om een reservering te maken.

Ingrid van Steenwijk

Makkelijk te reserveren en heel erg servixce gerichte medewerkers.

R.creemers

Simpel en eenvoudig

Ingrid Elshout

Duidelijke en overzichtelijke website

Anja Rooijmans

Ik had gereserveerd maar kreeg geen bevestiging op de mail. Na 3 keer bellen werd ik vriendelijk terug gebeld en was het probleem opgelost.

André

Handig en simpel

Jan Meeuws

Prima site makkelijk te boeken, en de goedkoopste, ook veel keus in manieren van parkeren. Gewoon heel goed.

Sonja Ekelschot