Ingrid Elshout

Duidelijke en overzichtelijke website

Anja Rooijmans

Ik had gereserveerd maar kreeg geen bevestiging op de mail. Na 3 keer bellen werd ik vriendelijk terug gebeld en was het probleem opgelost.

André

Handig en simpel

Jan Meeuws

Prima site makkelijk te boeken, en de goedkoopste, ook veel keus in manieren van parkeren. Gewoon heel goed.

Sonja Ekelschot

S van Leussen

Goed, snel geregeld, hoop ook op een verdere goede service.

Mr. drs. B.H.J. de Regt

Rolf

Annuleren in het weekend is onmogelijk, geld terugkrijgen ook niet. Waardeloos

Reactie Vliegen en Parkeren:

Goedemorgen,
Conform onze annuleringsvoorwaarden kunnen wij een reservering uiterlijk 48 uur voor aanvang annuleren en restitueren. Helaas is uw annuleringsverzoek binnen deze 48 uur geweest en hebben wij uw reservering dus conform onze voorwaarden en afspraken met onze parkeerpartners niet kunnen annuleren. Deze annuleringsvoorwaarden zijn terug te vinden op onze website en op uw reserveringsbevestiging.
Het is mogelijk om in het weekend een reservering te annuleren. Hiervoor kunt u ons klantenportaal gebruiken. In ons klantenportaal kunt u uw reservering zelf beheren, aanpassen, en eventueel dus ook annuleren. Voorwaarde hiervoor is dat het wel buiten de genoemde 48 uur voor aankomst gedaan wordt.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Vliegen en Parkeren

Janssen

Wat een grote oplichtingsbende,hunzelf massa is kassa, en zo traag als dikke stront door klein gat, waardoor bijna vlucht gemist

Reactie Vliegen en Parkeren:

Goedemorgen,
Zoals we via de mail hebben besproken is uw reserveringsbevestiging gewoon verzonden, dit hebben we uitvoerig gecontroleerd via alle beschikbare systemen. Wij kunnen niet inzien of deze bevestiging in uw postvak-in is ontvangen of in uw spam-box. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw spam te controleren, mocht de bevestiging hierin ontvangen zijn.
Daarnaast heeft u 5 maanden de tijd gehad om ons te contacteren, mocht u de spam-box niet gecontroleerd hebben. Wij hadden u graag nogmaals een bevestiging toegestuurd en hierbij kunnen vermelden dat u ook uw spam dient te checken.
Het is achteraf wel heel makkelijk om ons te beschuldigen van oplichting wanneer u de bevestiging wél ontvangen heeft en de genoemde 5 maanden niet heeft gebruikt om ons überhaupt maar één keer te contacteren.
Bij deze willen we u vermelden dat we het niet eens zijn met uw beschuldigingen en geen verdere actie zullen ondernemen.
We wensen u een fijne dag.
Vliegen en Parkeren