Jan Grinwis

Vergelijkbaar met voorheen,dus goed

Bas

Snel, overzichtelijk en goede prijs met shuttle service

S Prins

Super goed geregeld!

Linda

Reserveren ging vlot, echter het uur van opening 4 :00 AM op website, komt niet overeen met de bevestigingsmail die je nadien krijgt (4:30 AM)

Jones Cornelis

Geen ervaring is de eerste keer dat ik dit gebruik.

Jacob den Dunnen

Geen malafide praktijken maar een goede klantgerichte service !

Geen malafide praktijken maar een goede klantgerichte service !

Omdat P3 lang parkeren was uitverkocht ( hoe kan het toch .. er wordt toch minder gevlogen :-) ) zochten we een alternatief. De slechte recensies uit het verleden van malafide valet-parking organisaties hielden ons steeds tegen hiervoor te kiezen. Na het lezen van veel positiever recenties toch besloten om te kiezen voor iparking. Alles klopte .. na reservering ( goede website ) alle gegevens op de bevestigingmail. Even bellen een half uur voor aankomst .. je levert de auto in tussen vertrekhal 2 en 3 ( in de bocht ) en bij aankomst bel je wanneer je je koffer van de band pakt hetzelfde nummer en je haalt je auto op dezelfde plek op .. alles met een glimlach en zonder enig probleem .. geen extra kilometers op je teller .. geen rare of malafide zaken .. volgende keer weer !

A. Rovers

Goede, duidelijke en overzichtelijke site, en makkelijk om een reservering te maken.

Ingrid van Steenwijk

Makkelijk te reserveren en heel erg servixce gerichte medewerkers.

R.creemers

Simpel en eenvoudig