J. Buijze

P. Koetsier

Ik moet nu de nodige handelingen doen die jullie vroeger deden, dat is fr nadenken voor een 80 plussen.

Martin

Informatie is duidelijk en overzichtelijk. Reserveren gaat moeiteloos en bevestiging komt zeer snel en is duidelijk.

Vandijk

Super duidelijk en goede sevice

Harriet vd Struijk

Verschrikkelijke ervraing. Bij aankomst dienden wij onze sleutels in te leveren. Het terrein stond vol. Geld terug gevraagd maar dat kregen we niet terug. Volgens de behandelaar van onze mail staat... Verschrikkelijke ervraing. Bij aankomst dienden wij onze sleutels in te leveren. Het terrein stond vol. Geld terug gevraagd maar dat kregen we niet terug. Volgens de behandelaar van onze mail staat het op verschillende plaatsen op de site aangefeven dat je je sleutels dient in te leveren. Dit betekent volgens deze persoon hetzelfde als verplicht dleutels inleveren. Auto's staan propvol op elkaar. Vies receptie gebouw.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Harriet,
Beste Harriet,
Vervelend dat u er zo over denkt. Het staat toch echt op meerdere plekken duidelijk aangegeven, zoals we u ook al hebben verteld via de mail. Daarnaast werken wij met annuleringsvoorwaarden, waarbij u niet meer kunt annuleren en uw geld kunt terugkrijgen als de parkeertermijn al is ingegaan. Wij hebben contractuele afspraken met de parkings en hier kunnen wij niet vanaf wijken natuurlijk.
We raden u aan om de volgende keer een parking te kiezen waar bij vermeldt staat 'sleutel behoud' of 'sleutel behouden'. Deze termen geven aan dat u inderdaad uw autosleutel mee mag nemen op reis. Wanneer er staat 'sleutel inleveren' dan betekent dit dat u uw sleutel moet inleveren bij de parkeeraanbieder. Veel duidelijker kunnen we het helaas niet aangeven.
Vliegen en Parkeren - Klantenservice

edwin

De site zelf is prima maar BOEK NIET in Dusseldorf bij LUXUS parking

De site zelf is prima maar BOEK NIET in Dusseldorf bij LUXUS parking

Je geeft je sleutels af en je gaat ervanuit dat ze je auto netjes parkeren op hun "parkeerplaats"( oud hobbelig terrein) , maar nee ze hebben er 20km mee gereden. Hoe dan? waar naar toe dan.
No more LUXUX parking for us!!

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Edwin,
Beste Edwin,
Het klopt inderdaad dat er met uw auto gereden is, namelijk om uw auto op een andere locatie van Park Luxus te parkeren. Dit is normaal en is ook vermeldt in onze voorwaarden en op onze website bij de veelgestelde vragen. Dit gebeurd bij veel parkings en is dan ook niet abnormaal of bewijs van een slechte service.
Mocht u dit willen voorkomen in de toekomst, dan kunt u beter kiezen voor een parking waarbij u uw eigen autosleutels kunt meenemen.
Vliegen en Parkeren - Klantenservice

Theo Vos

Snel en duidelijk.

karla leys

Alles is perfect gegaan

Niels Doodeman

Marc

Fantastisch heel simpel, top.