Vlot en correct

Snel geregeld.

W. Raijmakers

Zeer duidelijk site

S Demir

Duidelijk, makkelijk, klantgebruik vriendelijk en overzichtelijk , prijs/kwaliteit lijkt goed in Balance.

Helke Rampelberg

Perfect

Wij waren niet zo tevreden over onze ervaring.Bij aankomst was de dame die het hek opende heel onvriendelijk.
Dat was niet erg in vergelijking met onze terugkomst.Onze vlucht had vertraging en ik verwittigde 2x. We zouden tussen 23u en 23.30u aankomen en ik hoorde dat we daardoor een opleg moesten betalen.Ik hoorde verschillende bedragen.
Uiteindelijk kwam rond middernacht niet het busje ( stond in panne) maar een auto ons ophalen.De chauffeur vroeg 50 euro!!!! Ik zei dat dat veel was en ik betaalde uiteindelijk 25 euro.Dat is bijna zoveel dan het bedrag om 4 dagen te parkeren daar.En.daar werd op voorhand ook niks over gezegd.
Nee, ik ben niet tevreden.Ik huur al jaren een parking in de buurt van de luchthaven maar dit heb ik nog niet meegemaakt.
Ik ga zeker geen reclame maken.
Ik vul dit in in de hoop dat er ook gevolg wordt aan gegeven.
Groeten.

Het is niet mogelijk om klantenservice van u bedrijf telefonisch te bereiken , wijzigen rekent u bedrijf veel te hoog. U bedrijf rekent 3006 euro bovenop de bedrag van 184 euro ongeveer . Van... Het is niet mogelijk om klantenservice van u bedrijf telefonisch te bereiken , wijzigen rekent u bedrijf veel te hoog. U bedrijf rekent 3006 euro bovenop de bedrag van 184 euro ongeveer . Van 23-07-2024 t/ m 31-8-2024. Voor mijn boeking . Mijn naam is Hasan Celiker
Met vriendelijke groet.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Hasan,
Beste Hasan,
Bedankt voor het plaatsen van uw review.
We hebben contact met u gehad over de situatie en het bleek te gaan om een fout in het systeem waardoor de prijs veel hoger aan gaf dan dat deze daadwerkelijk was.
Uiteindelijk hebben we het kunnen oplossen en is het goed gekomen.
Mocht u hier verder nog vragen of opmerkingen over hebben dan horen wij dit graag!
Vliegen en Parkeren

We landen om 1.30 ‘s nachts en kunnen niemand bereiken. Geen alternatieve telefoonnummers en een voicemail die uitkomt op een privé nummer: “hallo met Kim, ik ben niet bereikbaar”. We reizen met 4... We landen om 1.30 ‘s nachts en kunnen niemand bereiken. Geen alternatieve telefoonnummers en een voicemail die uitkomt op een privé nummer: “hallo met Kim, ik ben niet bereikbaar”. We reizen met 4 kinderen die uiteraard moe zijn. Na 45 minuten krijgen we eindelijk iemand te pakken en laten ze ons weten dat we nog moeten wachten op de auto.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste,
Beste,
Bedankt voor het plaatsen van uw review.
We hebben contact met u proberen op te nemen, maar hier kregen we helaas geen reactie op. Mocht u hier nog een opmerking of reactie over kwijt willen kunt u altijd malen naar onze klantenservice.
info@vliegenenparkeren.nl
Wanneer u verder nog vragen heeft, kunt u hier uiteraard ook terecht.
Vliegen en Parkeren.

Prima, makkelijk en snel