Henk van Ringen

Slecht

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Henk,
Beste Henk,
We hebben u gecontacteerd, maar helaas kon u ons niet vertellen wat er slecht was aan onze website. We willen u graag helpen en eventuele veranderingen doorvoeren als er inderdaad iets slechts blijkt te zijn op ons vergelijkings- en boekingsplatform.
Graag komen we nog met u in contact over uw slechte ervaring, zodat we tot een oplossing kunnen komen.
Vliegen en Parkeren - Klantenservice

Margriet Hegger

Zeer tevreden

Westerhof

Wij hebben er geen gebruik van gemaakt omdat de auto van onze zoon stuk was en hij de onze heeft gebruikt.

HH

Slechte ervaring. Bij ons was vlak voor de reis Corona vastgesteld.
Slechte ervaring. Bij ons was vlak voor de reis Corona vastgesteld.
2 dagen van te voren via mail gemeld dat we niet kondenreizen. dat was op vrijdagavond en dan is de administratieve afdeking niet meer thuis. Aangezien ze zelf dan pas opmaandag er mee aan het werk gaan zeggen ze dat ik geen rechten meer kan ontlenen want moet 48 uu van te voren behandeld zijn. Extra zuur voor ons want de reisverzekering van Achmea dekt geen Pandemie meer dus kunnen wij op alle fronten naar onze centen fluiten

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Herman,
Bedankt voor uw review.
Beste Herman,
Bedankt voor uw review.
Wij werken met meerdere parkeeraanbieders en met hen hebben wij de afspraak dat er tot 48 uur van tevoren geannuleerd kan worden binnen onze kantooruren en daarna helaas niet meer. Dit staat ook duidelijk vermeldt in onze annuleringsvoorwaarden op de FAQ pagina. Dit geldt dus ook voor positieve corona testen. Erg vervelend dat uw reisverzekering dit ook niet dekt, maar helaas kunnen wij hier niks in voor u betekenen.
Vliegen en Parkeren - Klantenservice

Gilad

Digitaal reserveringsnummer heeft 9 cijfers en geen 10, werkt niet voor het telefonisch ophaal systeem.

Roel Veldhoen

Duidelijk, informatief en volledig.

G.Jansen

Zeer goed en makkelijk, maar al vaker gereserveerd

Wendel Van den Broeck

Alles was duidelijk en verliep vlot. Alleen jammer dat je niet vanuit mobiele app kon betalen.

K.Brouwer

Prima snelle reservering gemaakt nu nog bezien of dit ook wordt waargemaakt