Bax

Het ging heel soepel

Goed geregeld

Annemiek

Zeer goed. Er was een fout gemaakt door mijzelf; e-mailadres klopte niet, zodat ik de reservering niet kon ontvangen. Na een mail naar de klantenservice nog dezelfde dag opgelost. Reservering... Zeer goed. Er was een fout gemaakt door mijzelf; e-mailadres klopte niet, zodat ik de reservering niet kon ontvangen. Na een mail naar de klantenservice nog dezelfde dag opgelost. Reservering ontvangen. Top!

Stijvers

In een handomdraai geregeld

Goed & makkelijk regelen

Na faillissement van de reisorganisatie een nieuwe reis geboekt, maar 1 dag eerder. Voor 1 dag eerder moet ik €71 extra betalen. Belachelijk.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
We hebben inmiddels al contact gehad via de e-mail en zoals daar ook aangegeven kan het inderdaad voorkomen dan er bij een kleine wijziging een groot bedrag tevoorschijn komt, omdat ons systeem de huidige prijslijst neemt voor uw reisperiode.
Helaas kunnen wij hier niets aan veranderen.
Wel hebben we u de mogelijkheid gegeven om dan voor een andere, goedkopere parkeerplaats te kiezen. Mocht u hier nog gebruik van willen maken, dan horen we dit graag per e-mail.
Vliegen & Parkeren - Klantenservice

Wim Huisman

Dit ging heel snel , prima geregeld