Goed makkelijk

Alex

Plots werd mijn reservering geanuleerd

Beste Alex,
Beste Alex,
Bedankt voor uw review.
Helaas is de parking gesloten door vakantie van de eigenaar en daarom kan de boeking niet doorgaan. Helaas was door een technisch probleem de parking tóch beschikbaar op onze website, waar dit niet had moeten zijn.
Er is nog genoeg betaalbaar aanbod voor uw reisperiode te vinden via onze website. Mocht u hier hulp bij nodig hebben, dan horen dit graag!
Vliegen & Parkeren - Klantenservice

Slecht, afgelopen maandag gereserveerd. Gisteren geannuleerd vanuit Vliegenenparkeren.nl. Bleek dat ze een parkeerplek hadden verkocht die niet meer beschikbaar was.

Beste meneer/mevrouw,
Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw review.
De parking is gesloten door vakantie van de eigenaar tijdens uw reisdata en daarom kan de boeking niet doorgaan. Helaas was door een technisch probleem de parking tóch beschikbaar op onze website, waar dit niet had moeten zijn.

Strockmeijer

Eerste ervaring niet echt positief. Onze reservering werd vlak voor vertrek geannuleerd.

Beste Strockmeijer,
Beste Strockmeijer,

A.Koteva

Slecht.
Mijn reservering is zonder geen enkele uitleg 3 dagen voor mijn vertrek is geannuleerd!! Heel onprofessioneel!

Beste A. Koteva,
Beste A. Koteva,
Bedankt voor uw review.
Helaas ontbrak de reden inderdaad in onze eerste e-mail. We hebben u later per e-mail verstuurd dat de parking gesloten is door vakantie van de eigenaar en daarom kan de boeking niet doorgaan. Helaas was door een technisch probleem de parking tóch beschikbaar op onze website, waar dit niet had moeten zijn.

Susan

Geen goede ervaring. Een paar uren na het reserveren en betalen te horen gekregen dat het neut door kan gaan. Zonder enige uitleg. Met vermelding dat we nog wel even 3 tot 5 werkdagen op ons geld... Geen goede ervaring. Een paar uren na het reserveren en betalen te horen gekregen dat het neut door kan gaan. Zonder enige uitleg. Met vermelding dat we nog wel even 3 tot 5 werkdagen op ons geld mogen wachten

Beste Susan,
Beste Susan,
U ontvangt uiteraard zo snel mogelijk uw geld terug, maar omdat het betalen en terugbetalen geautomatiseerd is kan dit enkele dagen duren.

A. van Leeuwen

Goed geregeld, slagboom open met kenteken, lekker dichtbij de luchthaven. 5 min. lopen.

Bianca Remmen

Makkelijk te boeken voor een mooie prijs