Passon

Makkelijk, overzichtelijk en snel.

Reserveren ging heel snel en makkelijk

Maryl van Ginderen

Was gemakkelijk en verder prima. We gaan met 8 vriendinnen in 2 auto’s. Wel vreemd dat boeking voor 2e auto iets duurder was.

Burcin

Duidelijk en overzichtelijk. Prima.

Ramon

Makkelijk te reservere

Goede ervaring, website zag er betrouwbaar uit met alle keurmerken. overzichtelijke site

edwin

Prima, bevallen; ik ga het de volgende keer weer doen

Sami

Ik heb betaalt voor sleutel meenemen
Maar moest toch de sleutel achterlaten

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Sami,
Vervelend om te horen dat u uw autosleutels moest inleveren, ondanks dat u sleutelbehoud had geboekt. Dit is uiteraard niet de bedoeling.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om...
Beste Sami,
Zou u zo vriendelijk willen zijn om via info@vliegenenparkeren.nl te delen hoe het precies is verlopen tijdens het parkeren? Op deze manier kunnen wij navraag doen bij de parking, verhaal halen en wellicht met een passende oplossing komen.
We horen graag van u!
Charlotte - Vliegen en Parkeren

Nick Colson Tuinarchitectuur

Zeer slechte service!

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Nick,
Vervelend om te horen dat u onze service als slecht beoordeeld.
Beste Nick,
Vervelend om te horen dat u onze service als slecht beoordeeld.
Wij hebben inmiddels al verder contact gehad via de mail, helaas zijn wij bij sommige wijzigingen afhankelijk van onze business to business partner en hebben we u hierdoor niet sneller kunnen helpen. Daarnaast vervelend dan we uw telefoontjes gemist hebben, ik kan u verzekeren dat wij de telefoon zo nauwlettend mogelijk in de gaten houden. De reservering is uiteindelijk geannuleerd en we hebben de kosten teruggestort.
We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Charlotte - Vliegen en Parkeren