G

Prima. Zo geregeld

Jan Mennes

Via website zeer vlot vastgelegd, we gaan er vanuit dat het in de praktijk ook zo vlot gaat

Pol Productions

Aanvankelijk niet zo best: ik kreeg geen bevestiging van mijn reservering dus ook geen voucher per mail. Zat ook niet in de spam. Zonder succes via de login nogmaals geprobeerd. Klantenservice was... Aanvankelijk niet zo best: ik kreeg geen bevestiging van mijn reservering dus ook geen voucher per mail. Zat ook niet in de spam. Zonder succes via de login nogmaals geprobeerd. Klantenservice was gealarmeerd door slechte review en heeft toen adequaat gehandeld.
Inmiddels bevestiging en voucher per mail ontvangen.

Beste Yvonne,
Beste Yvonne,
Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en u de bevestiging toegestuurd. Wij zijn bezig met een grote update van ons systeem en daardoor zijn er wat technische fouten ingeslopen die niet te voorkomen zijn.
Wij zijn tijdens kantooruren gewoon geopend en staan u graag te woord als u vragen heeft. Ook als u dus geen bevestiging heeft ontvangen, kunt u ons gewoon contacteren.
Charlotte - Klantenservice
Vliegen en Parkeren

André Jansen

Perfect

Pos

Zeer behulpzaam en snel antwoord per mail.

Ed Van de Vel

Prima en makkelijk

J Zwanenburg

Boeking was na veel bellen blijkbaar intern niet goed verwerkt.
Had 07:30 moeten parkeren. Maar pas na 09:00 was dit geregeld.
Gelukkig had een boze taxi chauffeur de slagboom geopend...
Boeking was na veel bellen blijkbaar intern niet goed verwerkt.
Had 07:30 moeten parkeren. Maar pas na 09:00 was dit geregeld.
Gelukkig had een boze taxi chauffeur de slagboom geopend omdat we de boel blokkeerden.
Terug moesten we volgens instructie op C13 wachten, maar dat bleek in juni al veranderd te zijn. Sta je mooi voor niks te wachten.
Slecht georganiseerd dus, zal hier NOOIT meer boeken

Goedemorgen,
Wij hebben inmiddels contact gehad en helaas is er het één en ander fout gelopen.
Onze oprechte excuses hiervoor.
We gaan ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer...
Goedemorgen,
Onze oprechte excuses hiervoor.
We gaan ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd door de parking hierop aan te spreken.
Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn.
Charlotte - Vliegen en Parkeren

Wouter

Matige ervaring - gekozen voor P3 garage maar die bleek niet bereikbaar (wegopbreking, daarom dus niet te boeken via Schiphol site, bleek achteraf). 5eu extra betaald tov normale website.

Beste Wouter,
Beste Wouter,
Wij hebben inmiddels contact gehad met u en zijn, zoals u weet, bezig om uw extra betaalde bedrag voor het overdekt parkeren naar u terug te storten. Dit is helaas een communicatiefout geweest tussen Schiphol en onze boekingspartner, waardoor wij niet op de hoogte waren van de wegopbreking.
Vliegen en Parkeren

J. van Muijen

Slecht. De reservering is geannuleerd. Er is echter wel een bedrag van mijn creditkaart ad 85,26 afgeschreven. Ik kan u niet bereiken, ben alsmaar bezig met mijn geld terug te krijgen. Betreft.... Slecht. De reservering is geannuleerd. Er is echter wel een bedrag van mijn creditkaart ad 85,26 afgeschreven. Ik kan u niet bereiken, ben alsmaar bezig met mijn geld terug te krijgen. Betreft. reservering voor 9 dec. Suzuki Vitara, H-448-LK, t.n.v. J. van Muijen.
Gaarne bericht , met dank

J. van Muijen (De heren aan de telefoon weten niets van betalingen, zo zeiden zij )

Goedemorgen,
Wij hebben inmiddels contact gehad en helaas had u de verkeerde partij gecontacteerd. Wij zijn tijdens kantooruren bereikbaar via e-mail, welke terug te vinden is op uw reserveringsbevestiging en op de contactpagina op onze website.
De reservering is geannuleerd en uw geld wordt teruggestort naar uw creditcard.
Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Mocht u in de toekomst nogmaals twijfelen of iets goed is gegaan of als u ergens anders vragen over heeft, wij zijn altijd bereikbaar via e-mail info@vliegenenparkeren.nl
Charlotte - Vliegen en Parkeren