Reviews

8.3 / 10
3756 beoordelingen
Schrijf beoordeling

93% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

3756 Reviews

M, Lekkerkerker

2/10

Wij hebben onze auto een maand laten parkeren bij frankfurt. De prijs was erg aantrekkelijk. Echter toen wij 30 min van tevoren belden om aan te geven dat we bijna op het vliegveld waren moesten we... Wij hebben onze auto een maand laten parkeren bij frankfurt. De prijs was erg aantrekkelijk. Echter toen wij 30 min van tevoren belden om aan te geven dat we bijna op het vliegveld waren moesten we nog twee keer terug bellen 10 minuten van tevoren en 5 minuten van tevoren. Vervolgens hebben we alsnog een half uur gewacht voordat onze auto werd opgehaald. Op de terugweg hetzelfde verhaal. Hiernaast was de telefoniste zeer onvriendelijk. Wederom meer dan een half uur gewacht. Onze auto stond er, maar er was niemand om onze sleutel te overhandigen. De volgende keer ga ik toch naar een andere organisatie kijken.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste M. Lekkerkerker,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Wat vervelend om te horen dat het parkeren niet naar wens was.
Het kan inderdaad voorkomen dat u even moet wachten...
Beste M. Lekkerkerker,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Wat vervelend om te horen dat het parkeren niet naar wens was.
Het kan inderdaad voorkomen dat u even moet wachten bij het afgeven of terugkrijgen van uw auto. Ook de parkeeraanbieders rondom de luchthaven hebben last van de drukte.
Als het goed is heeft u van ons ook een uitnodiging ontvangen om de parkeeraanbieder te beoordelen. Wellicht kunt u uw review daar ook delen, om toekomstige klanten te helpen met het maken van een keuze. Mocht u deze uitnodiging niet kunnen vinden, dan stuur ik u graag de link om een review over Frankfurt Valet Service achter te laten.
We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn met een andere parkeeraanbieder.
Met vriendelijke groet,
Vliegen & Parkeren - Klantenservice


Kerkdijk

1/10

Niet goed
Kwamen snachts aan in Dusseldorp was er helemaal geen plek op de geboekte parkeerplaats
Werd ons een andere parkeerplaats aangeboden voor een vriendenprijs maar dat bleek voor...
Niet goed
Kwamen snachts aan in Dusseldorp was er helemaal geen plek op de geboekte parkeerplaats
Werd ons een andere parkeerplaats aangeboden voor een vriendenprijs maar dat bleek voor ons ala minuut 100 euro contant betalen!
Slecht vind ik omdat we al betaald hadden bij jullie en nu duurder uitwaren

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Ellen,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Helaas bleek Park Luxus volledig volgeboekt te zijn, waardoor ze een groot aantal...
Beste Ellen,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Helaas bleek Park Luxus volledig volgeboekt te zijn, waardoor ze een groot aantal reserveringen niet konden uitvoeren. Ze hebben klanten waar mogelijk doorgestuurd naar andere parkeerplaatsen waar wel nog beperkt plek was, zodat de klanten niet zelf nog op zoek moesten naar een parkeerplaats.
Het betaalde bedrag van uw reservering is aan u teruggestort vorige week en zou inmiddels al op uw rekening moeten staan.
Als u nog vragen heeft dan mag u ons altijd contacteren via info@vliegenenparkeren.nl
Met vriendelijke groet,
Vliegen & Parkeren - Klantenservice


SIEVERT BODDE

10/10

PRIMAA GEREGELD


SOFIE DE BRUYN

7/10

VLOTTE SERVICE


Emiel Freriksen

9/10

Uitstekend. Snel geregeld en voordeliger.


Sara

10/10

Vlotte en transparante boekingsmethode via de website


Leyla çakmak

1/10

Super snel geregeld om te reserveren maar ook super snel kunnen ze eruit gooien zodat ze zogenaamd volgeboekt zijn

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Leyla,
Bedankt voor uw review. We hebben inderdaad begrepen dat de parkeeraanbieder waar u een reservering voor maakte plots volgeboekt zat. Beide reserveringen zijn inmiddels volledig aan...
Beste Leyla,
Bedankt voor uw review. We hebben inderdaad begrepen dat de parkeeraanbieder waar u een reservering voor maakte plots volgeboekt zat. Beide reserveringen zijn inmiddels volledig aan u teruggestort en staat binnen enkele dagen op uw rekening.
Onze excuses voor de vervelende situatie. We hopen u in de toekomst beter van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
Vliegen & Parkeren - Klantenservice


Marcel van Wilpe

2/10

We hadden valetparkeren gereserveerd in frankfurt. Telefoon nummer was niet bereikbaar. Andere parkeergelegenheid moeten kiezen die dubbel zo duur was. Waardeloos

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Marcel,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
We hebben inmiddels contact met u gehad via e-mail en het betaalde bedrag van uw reservering is vorige week volledig aan u...
Beste Marcel,
Bedankt voor het achterlaten van een review.
We hebben inmiddels contact met u gehad via e-mail en het betaalde bedrag van uw reservering is vorige week volledig aan u teruggestort.
Nogmaals onze excuses voor de vervelende situatie.
Met vriendelijke groet,
Vliegen & Parkeren - Klantenservice


Freddy Quinart

1/10

De reservatie werd om een ons onbekende reden geannuleerd door de aanbieder!
Terugbetaling…?

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste Freddy,
Bedankt voor uw review. We hebben inderdaad begrepen dat de parkeeraanbieder waar u een reservering voor maakte plots volgeboekt zat. Doordat de reservering door de...
Beste Freddy,
Bedankt voor uw review. We hebben inderdaad begrepen dat de parkeeraanbieder waar u een reservering voor maakte plots volgeboekt zat. Doordat de reservering door de parkeeraanbieder is geannuleerd, wordt uw reservering uiteraard aan u terugbetaald.
Zoals we u ook via e-mail hebben laten weten wordt het bedrag van uw reservering volledig aan u teruggestort. Wel hebben we hier wat informatie voor nodig van u. Gelieve dus op onze mail te reageren en de gevraagde informatie toe te sturen.
Onze excuses voor de vervelende situatie. We gaan ons best doen om de terugbetaling zo snel mogelijk voor u te regelen.
Met vriendelijke groet,
Vliegen & Parkeren - Klantenservice


F

2/10

Heel slecht. Eerst blijkt er nog een parking te zijn, ga ik netjes boeken en betalen, paar uur later bellen ze me om te zeggen dat er geen parking is en dat ik zelf mag annuleren , maar er staat... Heel slecht. Eerst blijkt er nog een parking te zijn, ga ik netjes boeken en betalen, paar uur later bellen ze me om te zeggen dat er geen parking is en dat ik zelf mag annuleren , maar er staat als ik binnen 48uur annuleer dak me geld ni terug krijg. Ik hoop dat t nu niet waar ga zijn.

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste F.,
Bedankt voor uw review. We hebben inderdaad begrepen dat de parkeeraanbieder waar u een reservering voor maakte plots volgeboekt zat. Doordat de reservering door de parkeeraanbieder is...
Beste F.,
Bedankt voor uw review. We hebben inderdaad begrepen dat de parkeeraanbieder waar u een reservering voor maakte plots volgeboekt zat. Doordat de reservering door de parkeeraanbieder is geannuleerd, geldt de 48 uur regel uiteraard niet.
Zoals we u ook via e-mail hebben laten weten wordt het bedrag van uw reservering volledig aan u teruggestort. Wel hebben we hier wat informatie voor nodig van u. Gelieve dus op onze mail te reageren en de gevraagde informatie toe te sturen.
Onze excuses voor de vervelende situatie. We gaan ons best doen om de terugbetaling zo snel mogelijk voor u te regelen.
Met vriendelijke groet,
Vliegen & Parkeren - Klantenservice