Peter Van der Laan

Snelle levering en vakkundig geplaatst

Marc Hermans

Goed produkt en snel geleverd

Adjan

Goed advies en vlotte aflevering.

Elly Flierman

Vind dat jullie er wel een brievenbus pakketje van hadden kunnen maken. Minder verpakking.

Ben Wijnvoord

Onze bestelling keurig en snel bezorgt

leo Remmelzwaal

K. Aschman

Prima! De website werkte goed en de bestelling is keurig op tijd geleverd.

Jaap Joosse

Misleidende info over plaatsing van de mast: bij de bestellingsschermen die je doorloopt wordt er informatie en voorwaarden getoond. Daardoor heb je de indruk dat dat alle voorwaarden zijn. Na de... Misleidende info over plaatsing van de mast: bij de bestellingsschermen die je doorloopt wordt er informatie en voorwaarden getoond. Daardoor heb je de indruk dat dat alle voorwaarden zijn. Na de betaling krijg je na enkele dagen een email met veel striktere voorwaarden waar de locatie voor het plaatsen aan miet voldoen. Oa een klicmelding en, zo werd telefonisch uitgelegd: men gaat eigenlijk uit van geroerde grond. Als je zelf de grondbewerking al zou doen, waarom zou je daar dan circa 300 euro voor betalen....
Bovendien weet de gemiddelde particulier niet wat een klic melding is.
Hierover bellen met bos vlaggen leverde een irritant telefoongesprek met een betweterige medewerker op die ontkende dat het online bestelproces de schermen met leveringswaarden niet toont.
Pure misleiding, en vervelende klantenservice.

Reactie Vlaggenmasten Nederland:

De voorwaarden van plaatsing, staan los van of er een betaling is gedaan ja of nee. Het telefoongesprek verliep inderdaad niet helemaal lekker.
Het is een misverstand om te concluderen dat u...
Het is een misverstand om te concluderen dat u zelf het grondwerk zou moeten doen ook dat er een clickmelding aanwezig "moet" zijn is een aanname. Wij graven in grond met de hand (niet machinaal) maar ook dan kan je glasvezelkabels of ander kabels raken. Overigens staan deze voorwaarden wel op de site.
De plaatsingskosten bestaat uit beton, voorrijkosten en arbeidsloon.
Wij hopen dat u verder wel tevreden met de geleverde mast!

Jose Garcia

Wel oké. De paal die ik bij het set bestelde werd niet geleverd. En ik kreeg verkeerde maat van die oogjes die om de paal heen moeten. Ze hebben na beide contacten wel netjes beide dingen gelijk... Wel oké. De paal die ik bij het set bestelde werd niet geleverd. En ik kreeg verkeerde maat van die oogjes die om de paal heen moeten. Ze hebben na beide contacten wel netjes beide dingen gelijk gecorrigeerd en snel verzonden. Maar voor een bestelling van 80 euro vond ik het niet netjes.

jos konings

Zeer goef